شناسه خبر : 87784
سه شنبه 14 دي 1400 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگترین دغدغه شهید سلیمانی آرامش و عزت مردم بود

زینب سلیمانی با اشاره به اینکه حاج قاسم تعلق دنیایی نداشت و هیچ چیز از دنیا نمی‌خواست به همین دلیل سبکبال پرواز کرد، گفت: بزرگترین دغدغه حاج قاسم این بود که مردم ایران با آرامش و عزت زندگی کنند و در این راه جان خود را فدا کرد.

 

بزگترین دغدغه شهید سلیمانی آرامش و عزت مردم بودزینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت که ظهر امروز (دوشنبه) در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم دو سال است که عروج کرده، اما روح او بر ایران حس می‌شود و کنار یکایک مردم ایران حاضر است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم تعلق دنیایی نداشت و هیچ چیز از دنیا نمی‌خواست به همین دلیل سبکبال پرواز کرد، گفت: بزرگترین دغدغه حاج قاسم این بود که مردم ایران با آرامش و عزت زندگی کنند و در این راه جان خود را فدا کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه حضور امروز مردم نشان می‌دهد که شهید سلیمانی در قلب‌ها زنده است، عنوان کرد: دشمنی که فکر می‌کرد با شهادتش می‌تواند راه و مسیر او را خاموش کند دید که با این کار چه غلط بزرگی کرده، چون امروز تک‌تک شما که برای او گریه می‌کنید و فریاد می‌زنید یک قاسم سلیمانی هستید.

وی با بیان اینکه حاج قاسم خود و خانواده و زندگی‌اش را فدای مردم کرد، گفت: من امروز اینجا به نمایندگی از خانواده سلیمانی حضور دارم تا از شما تشکر کنم. سالگرد حاج قاسم و مناسبت‌های او متعلق به شماست و شما هستید که این مراسم‌ها را برگزار می‌کنید و هیچ کس نمی‌تواند عشق او را در دل مردم ایران سرد کند و از بین ببرد.

سلیمانی در پایان گفت: مردم سربازشان را می‌شناسند. حاج قاسم حرف نزد و عمل کرد و امروز شاهد دستاورد‌های او هستیم. حاج قاسم و خانواده او هر چه دارند از لطف خدا و محبت مردم است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi