شناسه خبر : 87841
شنبه 18 دي 1400 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تدفین شهید‌ «امیر زمان‌زاده» در نورالشهداء پردیس

پیکر مطهر شهید «امیر زمان زاده» که ابتدای هفته گذشته از نایین اصفهان به پردیس منتقل شده بود، با تشییع پر شور شهروندان ولایتمدار در نورالشهداء به خاک سپرده شد.
 
پیکر شهید‌ «امیر زمان‌زاده» در نورالشهداء پردیس آرام گرفت
 همزمان با سالروزشهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر شهید«امیر زمان‌زاده» که ابتدای هفته گذشته از نایین اصفهان به پردیس منتقل شده بود با حضورحجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشییع پر شور شهروندان ولایتمدار پنج شنبه ۱۶دی ماه، از میدان امام رضا(ع) تشییع و در نورالشهداء این شهرستان به خاک سپرده شد.
شهید‌ امیر زمان‌زاده در سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد و در منطقه زبیدات عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر شهید والا مقام بعد از ۲۰ سال در عملیات تفحص شناسایی و در هشتم محرم سال ۸۷ با عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد نایین اصفهان به خاک سپرده شد.
بعد از ۱۳ سال با انجام آزمایشات DNA وی شناسایی و با درخواست مادر و خانواده شهید مقرر شد تا پیکر مطهر او به پردیس منتقل شود و امروز مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در گلزار تازه تأسیس شهدای پردیس به عنوان اولین شهید به خاک سپرده شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi