شناسه خبر : 88212
سه شنبه 05 بهمن 1400 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده نهاجا:مقابله با تهدیدات در سطوح مختلف

امیر واحدی با بیان اینکه نباید به پیشرفت‌های صورت گرفته قانع باشیم، گفت: ما باید تلاش کنیم تا قدرت مقابله با هر نوع تهدید در هر سطحی را داشته باشیم.

 

ضرورت مقابله با تهدیدات در سطوح مختلف/ نباید به پیشرفت‌های صورت گرفته قانع باشیم امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان و کادر پروازی پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد اظهار داشت: خلبانان و کارکنان فنی نهاجا با تلاش و رشادت‌هایی که از خودت نشان دادند، نیروی هوایی را به «نیروی هوایی الهی» تبدل کردند.

وی گفت: پایگاه مهرآباد در واقع یک نیروی هوایی کوچک است که هم در دوران دفاع مقدس از مأموریت‌ها سرافراز بیرون آمده و هم نقش محوری را در پشتیبانی نیروها پس از دوران دفاع مقدس داشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم تا قدرت مقابله با هر نوع تهدید در هر سطحی را داشته باشیم، افزود: ساخت نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی ایران وظیفه تک تک ما در نیروی هوایی است.

امیر واحدی تصریح کرد: ما نباید به پیشرفت‌های صورت گرفته قانع شویم؛ بلکه باید سعی کنیم تا فردایمان بهتر از امروزمان باشد و در جهت تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی گام برداریم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi