شناسه خبر : 88368
سه شنبه 12 بهمن 1400 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیگیری جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در هیأت علمی دانشگاه‌ها

 مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نشست مشترک با رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم و پیگیری جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در هیأت علمی دانشگاه‌ها خبر داد.
 
پیگیری جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در هیأت علمی دانشگاه‌ها
 محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد در دیدار با خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی ضمن تبریک انتصاب رئیس این مرکز با اشاره به ضرورت توجه جدی به امور آموزشی و فرهنگی دانش‌آموختگان شاهد و ایثارگر گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران نور چشم حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند و رسیدگی به وضعیت علمی و فرهنگی این عزیزان یک تکلیف است.
وی در ادامه افزود: برگزاری نشست مشترک بنیاد با مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم به منظور پیگیری و اجرایی شدن مصوبات هیأت عالی جذب برای تسهیل در امر جذب هیأت علمی مشمولین بند «ز» ماده 44 برنامه پنجم توسعه، بند (پ) ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه و ماده 71 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بوده است.
مدیرکل آموزش بنیاد افزود: هرچند هیأت اجرایی استان‌ها و دانشگاه‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در جذب متقاضیان دارند ولی تشکیل این جلسات با رویکرد تعامل و همدلی این امکان را می‌دهد تا ضمن شناخت روش‌های استعدادیابی و جذب متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط در هر فراخوان گام‌ها و مصوبات بسیار مهمی در روند میزان تحقق کیفی و کمی اهداف طرح شاهد برداشته شود.
فقیه در ادامه اظهار داشت: به غیر از قوانین فوق می‌توان به اساسنامه طرح شاهد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی که دلالت بر «اولویت دادن به دانش‌آموختگان جامعه هدف طرح شاهد در تأمین هیأت علمی و کادر اداری» دارد اشاره کرد.  
خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم نیز در این جلسه گفت: هدف این مرکز همکاری و هم‌افزایی بیشتر با بنیاد است و این مرکز در راستای قوانین حمایتی برای ایثارگران علی‌الخصوص بند «ب» ماده 71 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بند «ز» ماده 44 برنامه پنجم توسعه و بند (پ) ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه آمادگی لازم را برای همکاری و جذب متقاضیان شاهد و ایثارگر در هیأت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دارد تا ان شاءالله اهداف عالی انقلاب اسلامی نیز در دانشگاه‌ها میسّر شود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
با سلام
بنده نزدیک به دفاع از رساله ی خود هستم و تقاضای بررسی مجدد مدارک خود را جهت جذب هیعت علمی خواستارم با توجه ب بند پ ماده ۹۰ قانون ایثارگران
با سلام
دانشجوی ترم آخر و نزدیک به دفاع از رساله ی خود هستم دو مقاله تا اردیبهشت ارائه خواهم داد یک مقاله ارائه و دیگری را ب تازگی ساب میت کرده ام برای مجله علوم پزشکی دانشور و با توجه ب بند پ ماده ۹۰ ایثارگران درخواست بررسی مجدد مدارک جهت جذب هیعت علمی را خواستارم
الکی مصاحبه تخصصی دعوت می کنن اخر سر هم افراد مورد دلخواه خودشون رو جذب می کنن... تا این مرحله مصاحبه تخصصی فقط صدا می کنند آخرسر هم میذارن کنار. 3بار رفتم اخرشم هیچی...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi