شناسه خبر : 88396
چهارشنبه 13 بهمن 1400 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناوشکن جماران نمادی از فجر انقلاب اسلامی است

امیر دریادار ایرانی در محفل انس با قرآن کریم بر روی عرشه ناوشکن جماران گفت: این ناوشکن نمادی از فجر انقلاب است؛ انقلابی که پایه و اساس آن خودباوری است.

 

ناوشکن جماران نمادی از فجر انقلاب استامیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن که بر روی عرشه ناوشکن جماران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: این انقلاب در چهل و سومین بهار اقتدار و خودباوری همچنان با استحکام به مسیر خود ادامه می‌دهد که برای سرتاسر آزادی خواهان در سراسر جهان امیدآفرین است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری یکی از عوامل مهم در حفظ کردن این انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که می‌تواند در مقابل هرگونه تهدید، محکم و استوار بایستد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: پایه و اساس ارتش انقلابی و نیروی دریایی راهبردی، قرآنی است و در راستای فراگیر شدن هرچه بیشتر ظرفیت‌های قرآنی در جامعه گام برمی‌داریم.

امیر ایرانی تصریح کرد: ناوشکن جماران نمادی از فجر انقلاب است؛ انقلابی که پایه و اساس آن خودباوری است.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا با حضور دریادار ایرانی و حجت‌الاسلام «صنعت‌پور» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا تجلیل شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi