شناسه خبر : 88397
چهارشنبه 13 بهمن 1400 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امام را که دیدم انگار خستگی چند ساله از تنم خارج شد

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، به بازنشر خاطره ایشان از احساسی که از ورود امام به میهن داشتند پرداخت.

 

بى‌اختیار اشک مى‌ریختم از آنجا که امروز (۱۲ بهمن) سالروز ورود امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به کشور در سال ۱۳۵۷ است، کانال پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به بازنشر خاطره ایشان از احساسی که از ورود امام به میهن داشتند و آن را در روز ۱۳۶۲/۱۰/۲۴ بازگو کرده‌اند، پرداخت.

این خاطره به شرح زیر است:

«آن روز همه خوشحال بودند و مى‌خندیدند اما بنده از نگرانى بر آنچه که ممکن است براى امام پیش بیاید بى‌اختیار اشک مى‌ریختم و نمى‌دانستم که براى امام چه اتفاقی ممکن است پیش بیاید. چون یک تهدیدهایى هم وجود داشت.

سپس وارد فرودگاه شدیم و با آن تفاصیل امام وارد شدند. به مجرد اینکه آرامش امام ظاهر شد، نگرانی‌ها و اضطراب ما به کلى برطرف شد. یعنى امام با آرامش خودشان به بنده و شاید به خیلى‌هاى دیگر که نگران بودند، آرامش بخشیدند.

وقتى که بعد از سال‌هاى متمادى من امام را آنجا زیارت مى‌کردم، ناگهان انگار خستگى این چند ساله از تنم خارج مى‌شد.

احساس مى‌شد که همه‌ آن آرزو‌ها در وجود امام مجسم شده بودند و با کمال صلابت و با یک تحقق واقعى و پیروزمندانه اینجا در مقابل انسان تبلور پیدا کرده‌اند.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi