شناسه خبر : 88518
دوشنبه 18 بهمن 1400 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی نمایشگاه عکس فجرآفرینان در موزه مرکزی شهدا

هم‌زمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه عکسی از 50 شهید انقلاب اسلامی در گالری موزه مرکزی شهدا برپا شده است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه‌های تحولی فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت استفاده از هنر و هنرمندان در عرصه ملی و بین‌المللی را برای انتقال پیام و آرمان‌های شهیدان و ایثارگران هدف‌گذاری کرده است.
نمایشگاه عکس فجر آفرینان که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان در جشن ملی دههٔ فجر برگزار شده؛ حماسه و ایثارگری را با زبان هنر به دیده عموم گذاشته است.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با 25 موزه، 10 هزار و 72 غرفه نمایش آثار، 10 هزار و 622 شهید دارای اثر در موزه‌ها، 11 هزار و 912 آثار و اسناد موزه‌ای و 11 هزار و 610 اثر هنری دارای میراث و گنجینه‌های ماندگاری است که این اسناد اصل بیانگر هویت ملی و وقایع تاریخ این مرز و بوم هستند.
شایان ذکر است این نمایشگاه توسط اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد و با مشارکت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شده است و از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۴/۳۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi