شناسه خبر : 88636
یکشنبه 24 بهمن 1400 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار معاون فرهنگی بنیاد با رئیس سازمان سنجش

 سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دیدار و پیرامون مسائل آموزشی ایثارگران به گفت‌وگو پرداخت.
 
دیدار سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با رئیس سازمان سنجش آموزش کشور
محمدعلی فقیه سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاونین آن سازمان ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت، از تعامل بسیار خوب آن سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد اظهار داشت: مطابق مفاد اساسنامه طرح شاهد باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرزندان شاهد و ایثارگر مطابق با قوانین موضوعه از حقوق قانونی خود بهره‌مند شوند.
وی برخی از مشکلات و موارد مطروحه از طرف ایثارگران را ناشی از عدم اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دانست و اظهار داشت: ضوابط و مقررات در خصوص نحوه استفاده از سهمیه ایثارگران باید شفاف و منطبق بر استنادات قانونی و قبل از شروع آزمون‌ها باشد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در این دیدار آمادگی خود را در خصوص همراهی و همکاری همه‌جانبه با بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد و گفت: سازمان سنجش همواره خود را موظف می‌داند که منطبق با موازین قانونی در خدمت ایثارگران باشد.
در پایان این دیدار پیشنهاد شد کارگروهی مشترک متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص بررسی راهکارهای نقض رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری کشور در خصوص تعداد دفعات استفاده از سهمیه در آزمون‌های مختلف تشکیل و طی مکاتبه سه‌جانبه از سوی وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس قوه قضائیه درخواست بررسی، رسیدگی و ابطال رأی صادره مطرح شود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi