شناسه خبر : 88785
سه شنبه 03 اسفند 1400 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حفظ شأن ایثارگران سرلوحه خدمات بنیاد شهید باشد

رضا ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی امروز (دوشنبه) با حضور در موسسه ایثار از روند اجرایی کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان بازدید و بابیان اینکه حوزه خدمات بهداشت و درمان به عنوان خدمات‌رسانی مهم و ضروری بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال فعالیت است، اظهار داشت: وظیفه اصلی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با خدمات‌رسانی درخور شأن به ایثارگران می‌توانیم به‌خوبی این وظیفه را انجام دهیم، زیرا حوزه خدمات درمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ربیعی افزود: وظیفه همه ما در بنیاد و به‌خصوص در کمیسیون پزشکی تلاش برای احقاق کامل حقوق افراد است و تمام مسائل باید با دقت بررسی شوند و خوشحالیم که همکاران ما در کمیسیون پزشکی عمدتاً از جامعه معزز ایثارگری و دغدغه‌مند این جامعه هستند.

وی بابیان اینکه به دنبال راهکار‌ها و روزنه‌هایی هستیم که بتوانیم با پتانسیل‌های موجود، مشکلات جامعه ایثارگری را به حداقل برسانیم، افزود: اجرای عدالت و دقت در بررسی پرونده‌ها در قالب قوانین و دستورالعمل‌ها در کمیسیون احراز در اولویت اصلی کار ما قرار دارد.

در ادامه معاون بهداشت و درمان بنیاد مرکزی نیز با اشاره به برگزاری این کمیسیون گفت: این کمیسیون با حضور هفت نفر از متخصصین، یک نفر دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

در این دوره ۱۳۰ نفر از جانبازان متقاضی تعیین درصد و حالت اشتغال و حق پرستاری ویزیت شدند که نتایج کمیسیون طی یک ماه آینده از طریق پیامک به جانبازان شرکت‌کننده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
به نام خدا عرض ادب واحترام شوربختانه اینجانه خبری ازشان هست ونه خبری ازعدالت متاسفم
شأن و منزلت جانبازان اصلأ هیچ معنایی ندارد!
تکریم؟!!!
برعکس!!!
توهین...
کم کاری ادارات!
بی ارزش بودن جامعه ایثارگری توسط همه مدیران، کارکنان و...
حتی بعضی وزرا !!!
وکلا!!!
..........
چرا حرفه‌ای امام فراموش شده؟!
بخصوص درمورد جانبازان!!!
هرجا که به نفع مسئولین باشد(فرمایش امام) گهر بار است.
هرجا که به نفع مستضعفین، ایثارگران وبچه های جنگ باشه دستورات، نصایح، وصیت نامه، جملات و..... امام راحل را در گاوصندوق گذاشته واجرای آن خاموش!!!!!
و...
سلام و عرض ادب و احترام به محضر تمامی جانبازان عزیز و گرامی، عرض شود به محضر تان در دوره ریاست جناب آقای قاضی زاده هاشمی توقع اینرا نبایدداشته باشیم که شان ومنزلت وجایگاه جامعه هدف خصوصا مظلوترین قشرجانبازان وهمچنین پرداخت حق و حقوق حقه قانونی امان باشیم چراکه اززبان دیگر دوستانی که به بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزمراجعه داشته اند شنیده ام که واردشدن به داخل بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرت پیش آمده است چه برسدکه بخواهین جناب قاضی‌زاده هاشمی راملاقات کنین که امری محال هست چراکه ایشان قبل از اینکه به مجلس راه پیداکنندجزو کارمندان استان خراسان بوده اندوحال که برمنصب ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران لمیده اندظاهرا .... پروردگارا مپسند که لوطیان(جانبازان) خار شوند، جناب آقای قاضی زاده هاشمی شماهم زیادغره نشویدکه به لطف شهداء ی والامقاممان وجانبازان به این مقام رسیده ایدبلاخره شهداء خود دست بکارخواهندشد. ازقدیم گفته اندبه مقام ومالت ننازکه به شبی بند است، به جمالت نناز که به تبی بنداست، عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi