شناسه خبر : 88978
یکشنبه 15 اسفند 1400 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیادشهیدبانخست وزیر عراق

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با نخست‌وزیر عراق/دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم برای زیارت عتبات عالیات
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار مراتب سلام و احوالپرسی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور را به مصطفی الکاظمی ابلاغ کرد و خواستار توسعه روابط دوجانبه دو کشور ایران و عراق شد.
معاون رئیس‌جمهور با اظهار امیدواری برای گسترش روابط دو کشور گفت: همکاری دو کشور می‌تواند منافع و آرمان‌های دو ملت همسایه و توسعه دو کشور را به همراه داشته باشد.
نخست‌وزیر عراق نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به دکتر قاضی‌زاده هاشمی و هیئت همراه، بر اهمیت توسعه همکاری‌های دوجانبه در سطوح مختلف و بر استفاده از تجربیات بنیاد شهید و امور ایثارگران در موسسه شهدای عراق تأکید کرد.
الکاظمی همچنین بر اهمیت ارائه بهترین خدمات به خانواده‌های شهدا و جانبازان که با ارزش‌ترین دارایی خود را در راه میهن و امنیت شهروندان تقدیم کردند، تأکید کرد و از خانواده شهدای مدافع حرم دعوت کرد برای زیارت عتبات عالیات به عراق سفر کنند. 
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi