شناسه خبر : 89043
سه شنبه 17 اسفند 1400 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون رئیس جمهور از بانوان جانباز تجلیل کرد

با حضور معاون امور زنان خانواده رئیس جمهور از از بانوان جانباز تجلیل به عمل آمد...

فاش نیوز - به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت مقام جانباز، طی مراسمی که از سوی شهرداری تهران در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار شد، ازمقام شامخ بانوان جانباز و همسران جانبازان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم صمیمی که دکتر" انسیه خزعلی" معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و همچنین دکتر "سمیه گنجی" مشاور رییس بنیادشهید در امور زنان حضور داشتند، ابتدا تعدادی از بانوان جانباز و همچنین همسران جانبازان اعصاب و روان حاضر در این مراسم به بیان مشکلات خود اعم از دارو و درمان، درصد جانبازی، مسکن و بیکاری فرزندان خود اشاره و خواستار رسیدگی به آن شدند.

دکتر " انسیه خزعلی" مشاور امور بانوان ریاست جمهوری، در این مراسم ضمن تبریک روز جانباز به حاضرین گفت: جایگاه شما جانبازان قابل غبطه است و ان‌شاالله اجر آن را خواهید برد. ما در حقیقت شما را ولی‌نعمتان خود می دانیم و معتقدیم اگر ایثارگری شماها نبود، نه ما اینجا بودیم و نه کشور چنین عزتی داشت.

مشاور امور بانوان ریاست جمهوری همچنین تاکید کرد: کار معاونت، ستادی است و نه اجرایی؛ اما مشکلات قابل پیگیری است.

دکتر "سمیه گنجی"  مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید نیز با شنیدن مسائل و مشکلات این بانوان اظهار داشت: از اینکه در جمع بانوان جانباز و همسران جانبازان هستم به واقع بسیار خرسندم. علت حضور من در این مراسم بیشتر به آن جهت است که درد دل های شما عزیزان را بشنوم. بنده مدت سه ماه است که در بنیاد شهید توفیق خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و جانبازان را دارم. البته خیلی با درصد گذاری موافق نیستم؛ چرا که هرکسی که آثاری از جنگ را دارد جانباز است و این بسیار قابل ستایش است.

وی  همچنین تاکید کرد:  ما اینجا هستیم تا بدون ملاحظه و سانسور حرف هایتان را به گوش مسئولان بنیاد شهید برسانیم. امروز  24 جانباز نخاعی زن و 3 بانوی جانباز نخاعی گردنی داریم که به نظرم رسیدگی به این تعداد اندک کار سختی نیست و فکر نمی کنم  مشکلاتشان قابل رسیدگی و حل نباشد.
وی همچنین در پاسخ به گلایه هایی در خصوص جانبازان 25درصد و پایین‌تر نیز اذعان داشت: متاسفانه قوانین درستی برای جانبازان زیر25 درصد وجود ندارد. البته تلاش خواهیم کرد که نگاه ویژه ای به این موضوع شود.

درخواست ملاقات و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور یکی دیگر از خواسته های این بانوان بود.
پایان‌بخش این برنامه نیز تجلیل از بانوان حاضر در مراسم بود که توسط معاونت ریاست جمهوری در امور بانوان انجام و هدایایی نیز توسط ایشان اهدا شد.

| صنوبر محمدی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi