شناسه خبر : 89182
دوشنبه 23 اسفند 1400 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو هیئت رییسه اعلام کرد

تبدیل وضعیت نیمی از فرزندان ایثارگران در سال ۱۴۰۰

این کار بزرگی بود که مجلس یازدهم محکم پای آن ایستاده است ولی خب از آن طرف هم طبیعی است که در این همه سال شاید بسیاری تبدیل وضعیت نشده بودند ولی...

فاش نیوز - عضو هیئت رییسه مجلس، از تبدیل وضعیت نیمی از فرزندان ایثارگران مشمول این قانون در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی رسیدگی به ایرادات قانونی شورای نگهبان در خصوص بودجه 1401 متذکر شد: ما باید این را بپذیریم که وظیفه ما توجه به همه اقشار جامعه و به صورت ویژه ایثارگران است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در بهارستان با اشاره به 22 اسفند(روز شهید) اظهار داشت: امروز هم در روز شهید و شهادت هستیم که روز بزرگ و مبارکی در تاریخ کشورمان است و هیچ کسی نمی تواند این ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهیدان را جبران کند؛ چرا که آنها جان شیرین یا عزیزان خود را تقدیم اسلام و میهن اسلامی کرده اند و صبر و استقامت خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان مورد ستایش است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به شهادت دو تن از مدافعان حرم در اثر حمله موشکی رژیم صهیونیستی در سوریه متذکر شد: الان هم می بینیم درهمین روزها باز هم از دیار مدافعان حرم، شهید داشتیم  و یاد کسانی را که برای امنیت میهن اسلامی همه هستی خود را نثار و فرزندان آنها نعمت پدر را از دست داده اند گرامی می داریم.

یوسفی در خصوص جمع بندی مجلس شورای اسلامی در مورد ادامه اجرایی شدن تبدیل وضعیت در لایحه بودجه خاطرنشان کرد: 1401از این جهت مجلس یازدهم در یک سال گذشته در مقایسه با آمار گذشته تعدا مشمولان قانون تبدیل وضعیت اعم از ایثارگر و غیره با تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن اقدام بزرگی کرده است. این را هم باید بگویم که بر اساس آماری که وجود دارد و قرار بود شامل تبدیل وضعیت شوند شاید نیمی از آنها در سال جاری تبدیل وضعیت شده اند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این کار بزرگی بود که مجلس یازدهم محکم پای آن ایستاده است ولی خب از آن طرف هم طبیعی است که در این همه سال شاید بسیاری تبدیل وضعیت نشده بودند ولی در این یک سال اخیر برای نیمی از آنهایی که شامل می شدند انجام شد؛ بدون اینکه زیر ساخت ها آماده باشد و تشریفات اداری لازم طی شود و به نظر من کار بزرگی است که وظیفه مجلس یازدهم بود من باب کمترین کاری که باید برای خانواده شهدا انجام می داد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بجد هم پیگیر اجرای قانون تبدیل وضعیت در سال آینده هستیم؛ که این کار دوباره اتفاق بیفتد، در پاسخ به این سوال که آیا از بودجه ایثارگری 1401 راضی هستید اظهار داشت: هیچ کسی نمی تواند مدعی این باشد که به تنهایی کاری برای ایثارگران کرده است. اما داریم تلاش‌مان را می کنیم و نسبت به کمبودها و نسبت به جامعه ایثارگری و ملت ایران عذر خواهیم. با اینکه مشکلات اعتباری هم هست؛ ولی شأن خانواده شهدا و ایثارگران بیشتر از این حرف هاست و همه مردم هم راضی هستند که آنها حداقل در موضوعات معیشتی دچار مشکل نشوند.

*معرفی

اینستاگرام
باسلام واحترام
بنده 5ماه رزمندگی داوطلبانه دارم فرزندم تبدیل وضعیت نمیکنند
رزمنده دشمن اینهاست که حق رزمنده را میخورن
باسلام این تبدیل وضعیت ایثارگران هم خودش شده یک تبصیض وضعیت ایثارگران چندین سال مجلس ودولت نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران بی توجه بودند چه فرزندان شهدا وجانبازان درصدبالا وخود بعضی جانبازان از تبدیل محروم شدند وبازنشست شدند حال با این قانون آنها که سالها با کمترین درصد یاکمترین ایثارگری چه بسا موجبات تضیع حقوق ایثارگران را فراهم می نمودند وحال با این وضعیت خوش خوشانشان شده کاش مجلس ودولت این قوانین را کارشناسی شده اجرا میکردند نه دیمی ومقطعی که این طریق اجرا خود باعث نوعی بی عدالتی می شود.
برا ی جانبازان زیر 25 درصد امسال که قرار بود حداقل حقوق کنید چه کردید همه تان وزیر شعار هستید و عالم بی عمل
با سلام و عرض تبریک سال نو
بنده جانباز بیست درصد هستم اگر قانون تبدیل وضعیت برای این دسته از جانبازان است پس چرا فرزندم که در اداره کل پست استان گیلان هشت سال قراردادی فعالیت دارد تبدیل وضعیت نشده است ؟! اینجا هم باید دم کسی را دید تا مشکل ما را رفع کنند ؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi