شناسه خبر : 89260
چهارشنبه 25 اسفند 1400 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات صدا و سیما برای ترویج و نهادینه سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال پیامی به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از اقدامات سازمان صدا و سیما برای ترویج و نهادینه‌سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز» تقدیر و تشکر کرد.

 
تقدیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات صدا و سیما برای ترویج و نهادینه سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز»

به گزارش «ایثار»، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:
جناب آقای دکتر جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سلامٌ علیکم
ایثار و شهادت، راه و راز بزرگ پایداری و ماندگاری و پشتوانه‌ی بی‌بدیل رستگاری جامعه‌ی مؤمن به مبانی تفکر اصیل و ناب اسلامی است و مبین اوج ایمان، عبودیت و نماد کامل تحقق والاترین ارزش‌های معنوی و الهی در وجود انسان است. بی‌شک زنده نگه داشتن، بسط، گسترش، تعمیق و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسترساز توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.
اقدامات سازمان صدا و سیما برای ترویج و نهادینه‌سازی «روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز» که جلوه‌ای از فرهنگ تحسین‌برانگیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز به عنوان اسطوره‌های همیشه ماندگار تاریخ کشور و تکریم جامعه شاهد و ایثارگر می‌باشد، قابل تقدیر و تشکر است.
بر خود فرض می‌دانم که از تدابیر شایسته و مساعدت ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان جهت انعکاس مطلوب و فعالیت شایسته پیرامون روز بزرگداشت شهدا در رسانه ملی به عنوان کارآمدترین ابزار ترویج فرهنگ الهی و معنوی ایثار و شهادت تشکر و تقدیر نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی و همکارانتان در رسانه ملی را مسألت می‌نمایم.
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی
انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi