شناسه خبر : 89264
جمعه 27 اسفند 1400 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع و تدفین جانباز ۶۰% که تا آخر عمر، خادم الشهدا ماند

با وجود مجروحیت ها و بیماری ها، هر پنج شنبه در ایستگاه صلواتی شهدای دفاع مقدس قطعه ۵۳ مزار شهدای بهشت زهرا حاضر می شد و خادمی زائران شهدا را می کرد.

فاش نیوز - با وجود مجروحیت ها و بیماری ها، هر پنج شنبه در ایستگاه صلواتی شهدای دفاع مقدس قطعه ۵۳ مزار شهدای بهشت زهرا حاضر می شد و خادمی زائران شهدا را می کرد. حتما آنهایی که هر پنج شنبه برای زیارت قبور شهدا به بهشت زهرا می روند، چهره آرام و آشنای او را بارها و بارها در حین خدمت و فعالیت در ایستگاه صلواتی دیده بودند.

  جانباز 60% «سعید محمودی» از بچه های اطلاعات عملیات عملیات لشکر 27 محمد رسول الله (ص) و خادم الشهدای ایستگاه صلواتی شهدای دفاع مقدس قطعه ۵۳ بود؛ که بعید و دور از ذهن نیست که این مجروح راه عشق خستگی ناپذیر که هنوز خدمت را بر خود واجب می دانست و از یاد شهدا و یارانش غافل نمیشد، به همین دلیل در شب ولادت صاحب الزمان عج و نیمه شعبان، به سوی یاران سفرکرده اش عروج کرد.

 جانباز صبور و خدوم، «سعید محمودی» دیروز در شب نیمه ماه مبارک شعبان در هیاهوی شادی مردم، بار سفر را به سوی قرب الهی بربست و به شادی حقیقی دست یافت.

   پیکر این جانباز گرانقدر امروز جمعه، ساعت ۱۰ صبح ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ از سالن عروجیان، به سمت ایستگاه صلواتی شهدای دفاع مقدس قطعه‌ی ۵۳ تشییع خواهد شد.

 

 

تنظیم خبر از شهیدگمنام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi