شناسه خبر : 89356
یکشنبه 14 فروردين 1401 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر تعدادی از تشکل‌ ایثارگران از برنامه «عصر جدید»

تعدادی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر از دست‌اندرکاران برنامه «عصر جدید» سیمای جمهوری اسلامی برای توجه به مضامین مرتبط به فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کردند.
 
تقدیر تعدادی از تشکل‌های شاهد و ایثارگران از برنامه «عصر جدید»

در این نامه که به امضای دبیران تعدادی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر رسیده، آمده است:
برنامه عصر جدید در سه فصل گذشته به درستی به مضامین مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته و با رویکردی صحیح در جذب مخاطب و انتقال مفاهیم موفق بوده است که جای سپاسگزاری دارد.
این برنامه جذاب علی‌رغم برخی حاشیه‌سازی‌های جریان‌های خاص از برنامه‌های خوب و موفق صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که به صورت مکرر و به درستی از سوژه‌ها و مفاهیم انقلابی و به خصوص موضوعات مربوط فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌برداری کرده است که به بدین سبب لازم می‌دانیم مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از دست‌اندرکاران این برنامه و مسئولان شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی اعلام نماییم.
تشکل‌های شاهد و ایثارگر با یادآوری ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان وظیفه‌ای عمومی و عامل و مقوم امنیت کشور انتظار دارد این رویکرد در این برنامه و سایر برنامه‌های رسانه ملی و سایر رسانه‌ها ادامه یافته و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای هرگونه همکاری و مشورت در ارائه محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت اعلام آمادگی می‌نماید.
جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi