شناسه خبر : 89451
شنبه 20 فروردين 1401 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محکومیت هتک حرمت به مزار مطهر شهدا

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی هتک حرمت مزار مطهر شهدای گمنام در نیشابور را محکوم کرد و از مراجع ذیصلاح خواست مسببین این اقدام را مورد پیگرد قانونی قرار دهند.
 
بنیاد شهید و امور ایثارگران هتک حرمت به مزار مطهر شهدا را محکوم کرد/ درخواست پیگیری و برخورد با مسببین از مراجع قانونی

 صدیقه خدیوی با بیان اینکه گلزار مطهر شهدا مراکز فرهنگی و معنوی کشور هستند، گفت: این گلزارها همواره مورد احترام مردم عزیز ایران اسلامی و زیارتگاه بوده و تبدیل آنها به قرارگاه‌های فرهنگی و کانون‌های فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
وی با اشاره به حادثه پیش آمده در مزار مطهر شهدای گمنام نیشابور، افزود: مردم شهیدپرور نیشابور از علاقه‌مندان فرهنگ شهادت هستند و این خطه، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و این رخداد ناگوار موجب تأسف و تأثر مردم این شهر شده است.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی  ضمن محکومیت هتک حرمت در مزار مطهر شهدای گمنام در نیشابور از مراجع ذیصلاح خواست مسببین این اقدام را مورد پیگرد قانونی قرار داده و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تکرار این حوادث را اتخاذ کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi