شناسه خبر : 89666
دوشنبه 29 فروردين 1401 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رمضانی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر با خانواده شهدا

پدران و مادران شهدا انسان‌های وارسته ای هستند که با بصیرتی مثال زدنی از بزرگترین دارایی‌شان برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب گذشتند. این گوهران تابناک دست کمی از خود شهید ندارند، پدران و مادران شهدا گل های سرسبد سرزمین ایران اسلامی هستند...

فاش نیوز - در آستانه میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی از روستاهای این استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ما از بوشهر، در آستانه میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی« ع» و در ادامه سلسله دیدارهای گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، اعضای این گروه  با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور، اعضای گروه با حضور در روستای بنه‌گز با سه خانواده شهید والامقام در این روستا دیدار کردند.

در این دیدارها که رئیس شورا و دهیار روستا نیز حضور داشتند. اعضا با حضور در منزل شهیدان سهراب یگانه، علی احمدی و حسین علوی با خانواده معظم این سه شهید در فضایی صمیمی به گفتگو نشسته و از دعای خیر پدر و مادر این شهدای والامقام بهره‌مند گردیدند.

از دیگر برنامه‌های گروه در این روستا توزیع تعدادی بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند بود.

در پایان این دیدار ها به رسم یادبود، با اهدای لوح تقدیر، چفیه به عنوان نماد مقاومت، یک جلد کلام‌الله مجید و هدیه از پدر و مادر این شهیدان بزرگوار تجلیل به عمل آمد.

توضیح این که بنه‌گز یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان تنگستان با بیش از چهار هزار نفر جمعیت می باشد که در ۳۰ کیلومتری شهر بوشهر قرار دارد و هشت شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi