شناسه خبر : 89853
چهارشنبه 07 ارديبهشت 1401 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدیددکترعباسپور از بیمارستان میلاد شهریار

دکتر عباس‌پور با حضور در بیمارستان میلاد شهریار و دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز، در ضیافت افطاری با این جانبازان حضور یافت.

 

بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان میلاد شهریار «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان میلاد شهریار و دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز، در ضیافت افطاری با این جانبازان حضور یافت.

«عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه «ایرج عربی» مدیرعامل شرکت متد و «محسن برزگر محمدی» مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف با حضور در بیمارستان میلاد شهریار ضمن دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در این مرکز دیدار با ایشان گفت‌وگو کرد و به‌ صرف افطار با این عزیزان پرداخت.

عباسپور در این دیدار با بیان اینکه وظیفه همه مردم در برابر خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان سنگین است، اظهار داشت: مردم عزیز ما به‌ خوبی قدردان جانبازان و ایثارگران هستند و در این زمینه احساس مسئولیت می‌کنند. این فرهنگ مقدس باید در تمام عرصه‌های بهداشتی و درمانی جاری شود و آنچه این عزیزان از ما توقع دارند را برآورده کنیم.

«ایرج عربی» مدیرعامل شرکت متد نیز اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگران و جان‌فشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر رسیدگی شایسته و مؤثر به ایثارگران معزز به‌خصوص جانبازان دارای آسیب اعصاب و روان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مراسم معنوی از این عزیزان قدردانی شود.

همچنین «محسن برزگر محمدی» مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف اظهار داشت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید طبق فرمایش امام (ره) اجازه ندهند ایثارگران و جانبازان که، ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی هستند به فراموشی سپرده شوند.

دکتر آئینی سرپرست بیمارستان میلاد شهریار ضمن تشکر و خیرمقدم از حاضران در این دیدار اظهار داشت: پذیرایی از ایثارگران در این ایام مبارک ماه رمضان در حقیقت فرصتی برای تجدید پیمان با اهداف حقیقی و اصیل ایشان است. ما با تجلیل از ایثارگران تلاش می‌کنیم تا دین خود را به آن‌ها ادا کنیم، البته برگزاری این قبیل برنامه‌ها کار کوچکی است و به‌طور حتم و یقین خودمان از برکات این‌گونه مراسم‌ها بهره‌مند خواهیم شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi