شناسه خبر : 90347
شنبه 07 خرداد 1401 , 03:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسی هست خود را جای ما بگذارد؟!

سید مرتضی (جانباز و فرزند شهید) - با سلام به یوسف زهرا و امام خامنه ای و شهدا و جانبازان و کارکنان فاش نیوز

چند وقت هست که در بستر بیماری هستم. مال دنیا مثل زهر مار شده برایم. برای تصویر برداری آنژیوگرافی فقط 4 میلیون هفت صد هزار تومان پرداخت کردم. دنیا مال من باشد ارزش ندارد. برای یک دقیقه با نوه و فرزندان نمی توانم شاد زنگی کنم. امروز به زندگی 40 ساله بعد جانبازی فکر می کردم. یک روز بدون درد نیافتم. همیشه انتظار ملاقات جناب عزارئیل بودم. آیا آن کسانی که به دروغ هر روز قانون می نویسند بخش‌نامه می نویسند اجرا نمی کنند، خودشان را به جای ما بگذارند چند روز فقط یک قرص کولونازپام بخورند یا متروفرمین بخورند ببینند چه عوارضی در بدنشان پدید می آورد. کسی تا به حال از قرص های اعصاب روان و اثرات این قرص ها سخن نگفته؛ فقط به عنوان نمونه قرص کولونازپام؛ عوارض جانبی این دارو عبارت‌اند از:
احساس افسردگی؛
از دست دادن حس جهت‌یابی؛
سردرد؛
ضعف؛
تعادل نداشتن؛
اختلالات خواب؛
بروز بی‌ارادهٔ احساسات؛
خستگی؛
فراموشی؛
سردرگمی؛
تغییر در تمایل جنسی؛
راش؛
زودرنجی.
سایر عوارض جانبی جدیِ آن هم این‌ها هستند:
دپرسیون تنفسی؛
غش؛
بزرگ شدن کبد؛
افزایش ضربان قلب؛
فشار خون پایین؛
اختلال‌های خونی.
من فقط از این دارو 40 سال است مصرف می کنم. تمام بدنم به این بلاها دچار شده. آیا کسی هست ما را از دست این قرص ها نجات دهد؟
عوارض قرص کلونازپام:
خواب آلودگی، از شایع‌ترین عوارض جانبی قرص کلونازپام است که معمولاً گزارش می‌شود. از عوارض جانبی دیگر این دارو، عفونت دستگاه تنفسی فوقانی‌، آتاکسی، افسردگی و سرگیجه را می‌توان نام برد.
از عوارض کلونازپام در درازمدت می‌توان به اختلال حافظه، افسردگی و کاهش سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. همچنین استفاده طولانی‌مدت از قرص کلونازپام می‌تواند منجر به افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر شود.
یکی از داروهایی که برای مقابله با اختلال‌هایی مانند حملات اضطراب، استرس و ترس از آن استفاده کرد، کلونازپام است که تحت نام تجاری کلونوپین نیز به فروش می‌رسد. از این دارو برای پیشگیری و کنترل تشنج نیز استفاده می‌شود.
کلونازپام همچنین به عنوان داروی ضد تشنج یا ضد صرع شناخته شده است و برای درمان حملات هراس هم می‌توان از آن استفاده کرد. کلونازپام با آرام کردن مغز و اعصاب کار می‌کند. متعلق به طبقه‌ای از داروها به نام بنزودیازپین هاست. این دسته از داروها جزء پرکاربردترین داروهایی هستند که به عنوان داروی ضدافسردگی و آرامبخش توسط روانپزشکان تجویز می‌شوند.
کلونوپین (کلونازپام) یکی از اعتیادآورترین و خطرناکترین داروهایی است که امروزه برای بیماران تجویز می‌شود. با توجه به عوارض کلونازپام، به جرات می‌توان گفت که این دارو حتی از کوکائین نیز خطرناکتر است.
من فقط در عرض یک ماه هزار بار آرزوی رفتن کردم تا از دردهای بدنم راحت بشوم. رودربایستی نداریم باید حقیقت گفت. چون به خدا اعتقاد دارم منصرف شدم.

کسی هست خود را جای ما بگذارد؟ بسم الله.

اینستاگرام
فقط کافیه 3 روز این داروهای اعصاب وروان رو نخوری .
شب اول الی بعد دیگه خدا میدانه از کنترل خارج میشی .
منم 35 ساله که همین داروها رو ممصرف می کنم .
خدا به همه شما شفا بده با این همه
این عوارض
بنام الله سلام علیکم
آقا سید مرتضی اعتراف می کنم که نمی تونم خودم را جای شما عزیز بزرگوار بگذارم
اما در برابر ایمان صبر بردباری شکیبایی و اقتدار شما وهمه جانبازان درد آشنا کرنش کرده و دست به سینه به احترام تا زانو خم می شوم
و البته عرض می کنم که در بین مسئولین و خادمان ایثارگران در بنیاد شهید و سائر نهادها و سازمان ها وآحاد مردم هنوز بسیار کسانی یافت می‌شوند که غصه شما دلاور مردان را می خورند
و دغدغه شما را دارند ؛ هرچند صرف غصه خوردن و دغدغه داشتن مسئولین بدون اقدام عملی کفایت نمی کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi