شناسه خبر : 90432
دوشنبه 09 خرداد 1401 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویب شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد

شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش به تصویب رسید.

 

تصویب شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی آموزشی بنیاددر نشستی که امروز (یکشنبه) با حضور «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش و «سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش در «خیابان طالقانی، نبش ایرانشهر جنوبی، ساختمان شهید دکتر بهشتی (شماره ۳) وزارت آموزش و پرورش، طبقه سوم» برگزار شد، شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد تصویب شد.

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در این نشست اظهار داشت: آموزش و پرورش در حمایت از همه گروه‌های ایثارگری در ارائه خدمات آموزشی پیش‌قدم است و اعطای امتیازات فرهنگی به فرزندان و وابستگان ایثارگران به جهت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در قوانین به تصویب رسیده و موظف هستیم که مدارس شاهد را با بوی عطر ایثار و شهادت حفظ کنیم.

وی به نقش مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: باید مدارس شاهد را تقویت و این مدارس را به الگوی خوب و کامل برای سایر مدارس کشور تبدیل کنیم.

«سید محمدصادق هاشمی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این نشست با بیان اینکه مدارس شاهد یکی از پایگاه‌های مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های تحولی نسبت به تقویت مدارس شاهد که سابقه درخشان علمی و فرهنگی داشته و مورد اقبال جامعه هستند اقدام کنند که این اقدام می‌تواند در زمینه تقویت کادر آموزشی، اجرایی و ملزومات آموزشی صورت گیرد.

«محمدعلی فقیه» مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه نشست ضمن استقبال از اعطای امتیازات فرهنگی به جامعه ایثارگری در مدارس شاهد بر توسعه فعالیت‌های پرورشی و اعتقادی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.
در پایان نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر، شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه «مهدی کاظمی» معاون آموزش متوسطه، «محمدرضا رزاقی» مدیرکل شاهد و ایثارگر، «زهرا مظفر» مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران و «رضوان حکیم‌زاده» معاون آموزش عمومی وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi