شناسه خبر : 90447
دوشنبه 09 خرداد 1401 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معارفه سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های عملیاتی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بنیاد، گفت: شرکت‌ها و سازمان‌ها در برنامه عملیاتی کار بسیار جدی و ملموسی در جهت پیشبرد اهداف عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند.
 
آئین معارفه سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد برگزار شد/ ضرورت اجرای برنامه عملیاتی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه

 طاهر موهبتی روز شنبه 7 خرداد در آئین معارفه سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه بنیاد با تأکید بر برگزاری مجامع سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به بنیاد در موقع مقرر و بر اساس تکالیف قانونی گفت: انتظار داریم در مدت زمان باقی مانده برگزاری مجامع، فرایند و تمهیدات تدابیر مناسبی اندیشیده شود و مجامع تمامی سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر قانونی برگزار شود.
وی افزود: از مهمترین وظایف پیش روی اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع، هماهنگی و تدوین برنامه عملیاتی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است. برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران کار بزرگی است و تأکید دکتر قاضی‌زاده هاشمی نیز اجرای این برنامه در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است. سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در برنامه عملیاتی کار بسیار جدی و ملموسی در پیش دارند و فعالیت‌ها و دستاوردهای آنها مشخص و ملموس است و چون با محصول سرو کار دارند راحت‌تر می‌توانند برنامه عملیاتی را اجرا کنند.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: موضوع اجرای تکالیف و تعهدات بودجه مصوب هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سازمان‌های تابعه بسیار حائز اهمیت است که نیاز به پیگیری و رصد دارد. تعامل سازنده و مفید این اداره کل با سازمان‌های تابعه به عنوان نقش هدایتگری رفع مشکل و مشاوره آموزش نیروی انسانی بسیار پسندیده است که مورد اهتمام قرار گیرد و همچنین بودجه سازمان‌های تابعه وابسته بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بر اساس واقعیت‌های موجود تهیه و این تکالیف در بودجه عینیت یابد.
در پایان این نشست حکم انتصاب «محمدرضا پورحاج رضایی» به عنوان سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی اعطا شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi