شناسه خبر : 90691
دوشنبه 23 خرداد 1401 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی خراسان رضوی به شهادت رسید

مجاهد فی سبیل الله، آزاده سرافراز و جانباز ۷۰ درصدنخاعی "غلام‌عباس جم‌سوار" از جانبازان استان خراسان رضوی و یادگار دفاع مقدس سرانجام پس از سال‌ها تحملآلام ناشی از مجروحیت در هشت سال جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - "غلام‌عباس جم‌سوار" جانباز 70 درصد و آزاده سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت در راه اسلام و انقلاب به ارزوی دیرینه اش نائل و به شهادت رسید.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد دفاع مقدس «غلام‌عباس جم‌سوار» به یاران شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش، مجاهد فی سبیل الله، آزاده سرافراز و جانباز 70 درصدنخاعی "غلام‌عباس جم‌سوار" از جانبازان استان خراسان رضوی و یادگار دفاع مقدس سرانجام پس از سال‌ها تحملآلام ناشی از مجروحیت در هشت سال جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر این جانباز شهید با حضور جمعی از مسئولین استان، خانواده معظم شهدا و جانبازان و همسنگرانش، پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رئوف، علی ابن موسی الرضا(ع) به زادگاهش روستای شترپا منتقل شد و در جوار دیگر شهدا آرام گرفت.

این شهیدِ سعید در اول فروردین 1343 در روستای شترپا از توابع شهرستان چناران به دنیا آمد و در چهارم خرداد ماه 1361 در منطقه عمومی کوشک، بر اثر اصابت ترکش گلوله خمپاره دشمن به ناحیه کمر، قطع نخاع گردید و به اسارت دشمن بعثی درآمد.شهید غلام عباس جم سوار مدت ۲۰ ماه و ۱۸ روز نیز در بند دژخیمان رژیم بعثی بود.
اینستاگرام
ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که مسکن ندارند دریابید مستجری ۵سال ۱۰سل می شه ولی ۳۳ سال واقعا بسیار مشکل است ایثارگران سپاه ومسکن ملی همکاری کنند تا ایثاگران مشکلاتشان حل شود ممنون از مسول ایثاگران سپاه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi