شناسه خبر : 90721
دوشنبه 23 خرداد 1401 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای از آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی 1400 و ماقبل‌ (قدیم الورود) تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
 
آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم
در این اطلاعیه آمده است: سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان از تاریخ 18 خردادماه الی 20 تیرماه فعال خواهد بود. لذا تمام متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در زمان یاد شده از طریق سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) به نشانی portal.saorg.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
در ادامه آمده است: رسـیدگی به درخواست انتقال صرفًا بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه صورت می‌گیرد و دانشجویان مشمول دقت کننـد که تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم و مشـخصات و همچنین منوی مربوط به خدمات انتقال و مهمانی دانشـجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کنند.
اداره‌کل آموزش بنیاد در ادامه این اطلاعیه یادآور شد: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی آنها خاتمه یافته و یا حکم مشروط داشـته‌انـد لازم است مجـددأ در سامانه ثبت‌نام و مـدارک لازم از قبیل کارنامه تحصـیلی خود را بارگذاری کنند. همچنین دانشجویان دارای حکم میهمانی دائم در سنوات گذشته و دانشجویان دارای پذیرش با سوابق تحصیلی، مجاز به ثبت درخواست در سامانه نمی‌باشند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید پس از اعلام نتایج آزمون سراسری فعال و آماده ثبت درخواست متقاضیان انتقال خواهد بود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi