شناسه خبر : 90733
سه شنبه 24 خرداد 1401 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصدخراسان شمالی آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "محمدرضا یزدانی" برادر شهیدان «علی‌اکبر یزدانی» و «علی‌اصغر قدیمی از جانبازان استان خراسان شمالی شب گذشته دوشنبه ۲۳ خرداد در سن ۶۹ سالگی به شهادت رسید.

فاش نیوز - "محمدرضا یزدانی"جانباز 70 درصد استان خراسان شمالی پس از سالها مجاهدت و تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دعوت پروزدگار را لبیک گفت و به دیدار دو برادر شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «محمدرضا یزدانی» به دو برادر شهیدش پیوست
بنا بر این گزارش جانباز 70 درصد "محمدرضا یزدانی" برادر شهیدان «علی‌اکبر یزدانی» و «علی‌اصغر قدیمی» که از جانبازان استان خراسان شمالی بود شب گذشته دوشنبه 23 خرداد 1401 در سن 69 سالگی در بیمارستان امام حسن (ع) شهرستان بجنورد به شهادت رسید.

شهید محمدرضا یزدانی در تاریخ 17 تیرماه 1332 در خانواده ای متدین و زحمتکش دیده به جهان گشود و با آغاز تهاج رژیم بعثی و دژخیم عراق به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد که در سال‌های 1365 و 1366 در مناطق شلمچه و جزیره مجنون بشدت مجروح و مدال پرافتخار ایثار و جانبازی را بر سینه خود داشت.

شایان ذکر اینکه شهیدان علی‌اکبر یزدانی در تیرماه سال 1361 در جبهه شلمچه و شهید علی‌اصغر قدیمی نیز در مردادماه سال 1362 در جبهه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
تنظیم خبر از محمدرضا عسکری
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi