شناسه خبر : 90838
یکشنبه 29 خرداد 1401 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌ (ره) بود

اسدی گفت: شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌ (ره) بود و دفاع‌ از ایران اسلامی و خاک مقدس جمهوری اسلامی را برای خود وظیفه شرعی می‌دانست.

 

شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌(ره) بود«جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام امشب درحاشیه یادواره شهید علی غیوری‌زاده در شهرستان ملکشاهی در گفت‌وگویی اظهار داشت: درود می‌فرستیم بر روح پاک شهدای استان ایلام علی‌الخصوص شهید علی غیوری‌زاده که در ۲۹ خرداد سال ۶۷ در حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق با همکاری و تحریک گروه منافقین و استکبار جهانی به شهر مهران حمله کردند که این شهدا با شجاعت و از خود گذشتگی در برابر دشمنان ایستادن و جان خود را فدا کردند تا امروز ما با اقتدار در جهان پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در بیاوریم.

وی در ادامه گفت: شهدا با فدا کردن خون خود باعث شدند امروزه اهداف انقلاب و جمهوری اسلامی به ثمر بنشیند و ما در دنیا اینگونه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اسدی بیان کرد: شهید غیوری‌زاده پرورش یافته مکتب امام خمینی‌(ره) بود و دفاع‌ از ایران اسلامی و خاک مقدس جمهوری اسلامی را برای خود وظیفه شرعی می‌دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام عنوان کرد: امروز مردم و مسئولان در کشور باید با عملکردشان دین خود را به شهدا ادا کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi