شناسه خبر : 90870
دوشنبه 30 خرداد 1401 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یکی دیگر از جانبازان ۷۰ درصدتهرانی آسمانی شد

"داود پژوهی" از جانبازان ۷۰ درصد و از یادگاران دفاع مقدس بعد از گذشت بیش از ۳۵ سال از مجروحیت و تحمل آلام و درد ناشی از مجروحیت بالاخره خلعت زیبای شهادت را بر تن کرد و به کاروان شهیدان ملحق شد.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد "داود پژوهی" پس از عمری تلاش مجاهدانه در راه ارزش های انقلاب و دفاع مقدس، روز گذشته 29 خرداد در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران دعوت پروردگارش را لبیک گفت و به جمع شهدا پیوست.
 
جانباز معزز 70 درصد «داود پژوهی» به همرزمان شهیدش پیوست
"داود پژوهی" از جانبازان 70 درصد و از یادگاران دفاع مقدس بعد از گذشت بیش از 35 سال از مجروحیت و تحمل آلام و درد ناشی از مجروحیت بالاخره خلعت زیبای شهادت را بر تن کرد و به کاروان شهیدان ملحق شد.

بنا بر این گزارش طبق برنامه اعلام شده قرار است پیکر مطهر این جانباز معظم، امروز دوشنبه 30 خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین بنیادشهید، رزمندگان و پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس از دارالشهدای محلات تهران، منطقه 17، خیابان فلاح، خیابان شهید بهبودی، نبش کوچه شهادت از ساعت 10 صبح تشییع و به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا بدرقه و در قطعه 27 بهشت زهرا در جوار دیگر شهدا و همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.

 جانباز شهید داود پژوهی در سال 1347 در خانواده ای متدین و زحمتکش دیده به جهان گشود و در پنجم بهمن ماه 1366 درمنطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش و تیر مستقیم به ناحیه سینه و صورت مدال پرافتخار ایثار و جانبازی را دریافت کرده بود.
از این شهیدِ سعید، یک فرزند پسر و سه فرزند دختر به یادگار مانده است.
اینستاگرام
ایکاش بجای این انسانهای پاک وخالص
مدیران نالایق نوبت به نوبت بمیرند
حیف از آن همه ایثار و ایثارگری
اون حضرات بی دردی که آیین نامه اجرایی و قانون بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال را تدوین کرده اند و مبنی را سال ۱۳۷۲ قرار داده‌اند
و حق و حقوق بهترین دوران عمر یعنی جوانی ماها را دزدیده اند خجالت نکشند و‌کلاه شون را بالاتر بگذارند
چون دارند به خواسته هاشون می رسند
و‌جانبازان یکی یکی شهید و از شر اینها خلاص میشن !!!؟؟؟
خدا رحمتت کنه من میتونم این مدت چی کشیدی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi