شناسه خبر : 91278
سه شنبه 14 تير 1401 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودداری از تعیین درصد با بهانه عدم ثبت در سامانه

محسن  -  سلام؛ موارد متعددی در نقض قوانین خدمت رسانی به ایثارگران وجود دارد که طبق معمول نقض قوانین را به برخی بهانه ها ربط می دهند اما پس از رفع بهانه و پیگیری همچنان نقض قوانین ادامه دارد.

در کمیسیون پزشکی سال 94 شرکت کردم. از چهار مجروحیت که طبق قانون تایید شده فقط دو مجروحیت تعیین درصد شد. دبیر محترم کمیسیون گفت دو مجروحیت باقی مانده طبق مدارک موجود در پرونده فیزیکی مورد تایید است؛ لیکن در سامانه کمیسیون پزشکی ثبت نشده؛ لذا برای ثبت باید اقدام شود تا تعیین درصد کامل انجام شود. متاسفانه با پیگیریهای بعمل آمده هنوز دو مجروحیت تعیین درصد نشدند. علی الظاهر قصد ندارند دو مجروحیت باقیمانده را تعیین درصد کنند و طبق معمول با بهانه عدم ثبت در سامانه از تعیین درصد خودداری می گردد.

مشکلات متعددی وجود دارد که در دولت قبل بوجود آمدند لیکن پس از تشکیل دولت و مجلس انقلابی همچنان مشکلات به قوت خود باقی‌ست و هیچگونه اقدامی برای رفع مشکلات به عمل نیامده است.

البته حرف و سخرانی و قول و وعده بسیار زیاد بوده که به مرحله عمل نرسیده است. مسئولان از موضع قدرت به ایثارگران پاسخگو نیستند اما روزی می رسد که در پیشگاه قدرت خداوند متعال مجبورند پاسخگو باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi