شناسه خبر : 91282
سه شنبه 14 تير 1401 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منافقین نفوذی ناراضی‌‌تراش را دریابید!

رزمنده وجانباز معسر -   با سلام حضور دوستان شبکه فاش نیوز؛ بنده بارها نوشتم و بازم می نویسم که هم در ادارات و هم در مجلس چهره نفاق آشکار است؛ منتها کسی نیست پیگیر مسائل باشد که منافقان ریاکار چهره شان آشکار شود.

همین الان با توجه به اینکه مجلس و دولت تا آنجا که ظاهر قضیه نشان می دهد راضی نیستند که ایثارگران بعد از ۴۰ سال باز هم زجر بکشند و قوانین مصوب شده برایشان اجرا نشود. ولی مگر چهره نفاق اجازه می دهد؟!

می دانند بسیاری شرایط سخت دارند و اگر مصوبات اجرا شود مسلما مشکلات کمتر می شود ولی مانع می شوند و دوست دارند ایثارگران به خیابان بیایند و این یعنی تفرقه و دودستگی در این موقعیت در میان همه اقشار وگروهای ایثارگران.

هر کدام به نحوی این مشکلات را ایجاد می کنند؛ برای استخدام، برای بیمه درمانی، برای حقوق و مستمری، باید گروه هایی می بود که قضایا را برسی می کرد و دشمنانو نفوذی ها را که ممکن است قاطی ایثارگران هم شده باشند و ایجاد نارضایتی و نفاق می کنند، شناسایی کنند.

اینستاگرام
یاد گفته سردار سعید قاسمی افتادم که در یک برنامه تلویزیونی گفت آقای رئیسی بریز بیرون. اینا نمی گذارند ریل گذاری که قبلا شده عوض کنی.حجامت و پاکسازی.
کمی که در این سخنان دقت می کنیم می بینیم تا این حجامت و پاکسازی صورت نگیرد کارها معلق مانده تا نارضایتی عمومی ایجاد شود. اینکه همان معاونین و مدیران دولت سابق دراین دولت فقط جایشان با هم عوض شده، کار انجام نداده و موجب نارضایتی می شوند باید دقت کرد. پیشنهاد می شود قبل از اینکه هر کسی را می خواهند وزیر یا مدیر کل وزارتخانه ای یا ریس سازمان سینمایی و بنیاد فارابی و ... کنند التزام عملی باید در زمان حال اثبات نماید.صرف ظاهر و شعار کافی نیست. مثلایک هفته اینان را ببرند سوریه در خط مقدم درگیری با داعش.اگر وایسادند و جنکیدند و زنده ماندند و قدر زحمات و شهدا را دانستند آنوقت بهش پست و مقام بدهند. ولی اگر نرفتند و به مال دنیا چسبیدند مشخص است که فقط ظاهرشان ارزشی است و دلشان ارزشی نیست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi