شناسه خبر : 91290
چهارشنبه 15 تير 1401 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد زنجانی به برادرشهیدش پیوست

جانباز۷۰ درصد "محرمعلی بیگدلی" که از یادگاران و جانبازان شهرستان زنجان بود، پعد از عمری با برکت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت در یکی از بیمارستان های زنجان آسمانی شد و به جمع دوستان شهیدش پیوست...

فاش نیوز - "محرمعلی بیگدلی" جانباز ۷۰ درصد استان زنجان پس از سال ها تلاش، صبوری، ایثار و مجاهدت روز گذشته دعوت پروردگارش را لبیک گفت و به فیض شهادت نائل آمد.
 
جانباز۷۰ درصد "محرمعلی بیگدلی" که از یادگاران و جانبازان شهرستان زنجان بود، پعد از عمری با برکت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت در یکی از بیمارستان های زنجان آسمانی شد و به جمع دوستان شهیدش پیوست.
جانباز محرمعلی بیگدلی که دیگر برادرش "اروجعلی بیگدلی" در نبرد با خصم زبون، ارتش بعث عراق به شهادت رسیده بود در سال ۱۳۴۵ در خانواده زحمتکش، کشاورز و متدین به دنیا آمد و در سال 1362 در منطقه عملیاتی بانه در مرز کردستان مدال پرافتخار جانبازی را دریافت کرده بود که بالاخره بعد از 39 سال دوری از همرزمان و برادر شهیدش، خلعت زیبای شهادت را بر تن کرد و به لقاءالله پیوست.
مراسم بدرقه و تشییع پیکر مطهر شهید بیگدلی با حضور مسئولین، جانبازان و ایثارگران و مردم موءمن زنجان، صبح امروز چهارشنبه 15 تیرماه انجام خواهد شد و در بهشت زهرا (س) زنجان در کنار دیگر شهیدان به خاک سپرده خواهد شد.
مجلس تزکیه، ترحیم و بزرگداشت شهید محرمعلی بیگذلی نیز روزپنجشنبه ۱۶ تیرماه ازساعت 15 تا 17 در آستانه مقدس امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان برگزار می گردد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi