شناسه خبر : 91321
چهارشنبه 15 تير 1401 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک پیشنهاد کاربردی برای نصب مدیران!

رضا -  یاد گفته سردار سعید قاسمی افتادم که در یک برنامه تلویزیونی گفت آقای رئیسی بریز بیرون. اینا نمی گذارند ریل گذاری که قبلا شده عوض کنی.حجامت و پاکسازی. کمی که در این سخنان دقت می کنیم می بینیم تا این حجامت و پاکسازی صورت نگیرد کارها معلق مانده تا نارضایتی عمومی ایجاد شود. اینکه همان معاونین و مدیران دولت سابق دراین دولت فقط جایشان با هم عوض شده، کار انجام نداده و موجب نارضایتی می شوند باید دقت کرد.

پیشنهاد می شود قبل از اینکه هر کسی را می خواهند وزیر یا مدیر کل وزارتخانه ای یا ریس سازمان سینمایی و بنیاد فارابی و ... کنند التزام عملی باید در زمان حال اثبات نماید. صرف ظاهر و شعار کافی نیست. مثلایک هفته اینان را ببرند سوریه در خط مقدم درگیری با داعش. اگر وایسادند و جنگیدند و زنده ماندند و قدر زحمات و شهدا را دانستند آن وقت به او پست و مقام بدهند. ولی اگر نرفتند و به مال دنیا چسبیدند مشخص است که فقط ظاهرشان ارزشی است و دلشان ارزشی نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi