شناسه خبر : 91351
شنبه 18 تير 1401 , 09:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویزیت ۱۱۰ نفر از والدین شهدا در تهران

چهارمین طرح جهادی پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در منطقه ۱۰ و ۱۱ امروز جمعه هفدهم تیرماه در محل این اداره برگزار شد.
 
اجرای چهارمین طرح جهادی پایش سلامت با ویزیت ۱۱۰ نفر از والدین شهدا در تهران

چهارمین طرح جهادی پایش سلامت ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در منطقه ۱۰ و ۱۱  با حضور متخصصان قلب و عروق، داخلی، داخلی مغز و اعصاب، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، بینایی سنجی و تراکم استخوان در ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران این منطقه واقع در خیابان جمهوری اجرا شد.
این طرح که از ساعت ۹ صبح آغاز شده بود، تا ساعت ۱۴ ادامه داشت و ۱۱۰ نفر از والدین معظم شهدا و ایثارگران به صورت رایگان ویزیت شدند.
امروز در جریان اجرای طرح پایش سلامت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، ابتدا شرح حال بیماران در تریاژ توسط ۲ پرستار گرفته شد و سپس برای نوار قلب و ویزیت به پزشک متخصص مراجعه کردند. 
بر اساس این گزارش، در راستای اجرای طرح پایش سلامت ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تاکنون ۴ بار ویزیت تخصصی پزشکان جهادی در مناطق انجام شد که اولین دوره از این طرح در منطقه ۱۶و ۱۹ با ۲۷۰ ویزیت، دومین دوره در منطقه ۱۵ با ۳۲۰ ویزیت، سومین دوره در منطقه ۱۲،۱۳و ۱۴ با ۴۳۸ ویزیت و چهارمین دوره این طرح در منطقه ۱۰ و ۱۱ با ۱۱۰ ویزیت انجام گرفت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام آنچنان میگین که اینگارشق القمر کرده اید چنان باددرغبغه انداخته110هزار والدین شهداء رو ویزیت کرده یعنی پدرومادرشهیدان بایستی به شما جهت درمان و مشگلات شون مراجعه کنند؟ خجالت هم خوب چیزیه حیا کنیدشماها بایستی به منازلشان رفته ماکه شرم کردیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi