شناسه خبر : 91376
شنبه 18 تير 1401 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نابینای تهرانی آسمانی شد

 فاش نیوز - "پرویز وطن دوست" جانباز 70 درصد دفاع مقدس پعد از گذشت سال ها از مجروحیت و جانبازی اش و مجاهدت در راه اعتلای آرامان های اسلام و انقلاب که در یکی از بیمارستان های تهران بستری بود، بالاخره دعوت حق را لبیک گفت و به مقام عظمای شهادت نائل آمد.
 
جانباز بصیر 70 درصد پرویز وطن دوست، از جانبازان تهران، پس از سال ها صبوری و تحمل آلام و درد ناشی از مجروحیت عصر روز گذشته به شهادت رسید و به جمع غافله شهدای دفاع مقدس پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد بصیر «پرویز وطن دوست» به یاران شهیدش پیوست
جانباز شهید "پرویز وطن دوست"از یادگاران و فرماندهان ستاد جنگ‌های نامنظم سپاه در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بود.
 

بنا بر این گزارش مراسم تشییع این جانبازِشهید صبح فردا یکشنبه 19 تیرماه ساعت 10 صبح از مقابل منزلش واقع در شهرک شهید چمران بلوک ۱۳ برگزار می‌ گردد و در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران در کنار دیگر شهدا و همرزمانش به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم وداع با شهید وطن دوست امشب در گلزار شهدا و مراسم ختم دوشنبه از ساعت 17 در امامزاده علی اکبر چیذر برپا می شود.

اینستاگرام
روح همه شهدا شاد. فقط یک مطبی را درباره جانبازان گرامی عرض کنم اونم اینکه دیروز شنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۱ با یک جانباز شیمیایی برخورد داشتم که با ماسک و اکسیژن همراهش بود و جهت آزمایش خون مراجعه کرده بود‌ خودش جانباز و برادر شهید همچنین پدر و مادرش هم از شهدای جنگ بودند‌‌. خدایا به همه ما هم صبری مثل این برادر جانباز عنایت فرما.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi