شناسه خبر : 91380
دوشنبه 20 تير 1401 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد استان البرز به شهادت رسید

جانباز ۷۰ درصد، شهید "بهرام محمدنژاد" از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس بعد از سال‌ها مجاهدت و تلاش در دفاع از ارزشها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

فاش نیوز -"بهرام محمدنژاد" جانباز 70 درصد استان البرز پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از مجروحیت در جریان جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش ملحق شد.
 
 جانباز 70 درصد، شهید "بهرام محمدنژاد" از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس بعد از سال‌ها مجاهدت و تلاش در دفاع از ارزشها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدِ سعید، باحضور ایثارگران و جانبازان و مسئولین استان، امروز دوشنبه 20 تیرماهبرگزار و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج در جوار دیگر شهیدان به خون خفته آرام خواهد گرفت

شهید بهرام محمدنژاد در تاریخ نهم فروردین‌ سال 1343 در خانواده ای زحمتکش و متدین دیده به جهان گشود و با آغاز حمله ناجوانمردانه دشمن بعثی به کشور، برای دفاع از نظام، کشور و انقلاب به جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور شتافت و بعد از ماهها مبارزه با ارتش بعث عراق،در سال 1365 در منطقه‌ عملیاتی غرب کشور براثر اصابت ترکش خمپاره دشمن و موج گرفتگی مدال ایثار و جانبازی را از آن خود کرده بود.
اینستاگرام
سلام خسته نباشید لطفا مستند شهید بهرام محمدنژادکلده به روایت همرزمانشان بگذاریدمتشکرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi