شناسه خبر : 91393
دوشنبه 20 تير 1401 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمن اگر ضعف از ما ببیند ما را امان نمی‌دهد

شهید «سلیمانی» در وصیت نامه خود آورده است: دشمن اگر ضعف از ما ببیند ما را امان نمی‌دهد و دائما به ندای امام خمینی پاسخ گفته و او را تنها نگذارید که ترویج و حفظ اسلام بر ایشان است.

 

فرزندانم را با فرایض اسلامی آشنا کنید«خداکرم سلیمانی» پانزدهم خرداد 1313 در روستای قنات ملک از توابع شهرستان رابر به دنیا آمد. وی خواندن و نوشتن نمی دانست. کشاورز بود. ازدواج کرد و صاحب دو پسر و سه دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم تیر 1365 در مهران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش، شهید شد. فرزندش محمود نیز به شهادت رسیده است.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «خداکرم سلیمانی»:

از شما تقاضا دارم که چند کلمه حرف از این بنده گناهکار گوش کنید سعی کنید که جبهه و پشت جبهه را خالی نگذارید و همیشه در فکر باشید که دشمن اگر ضعف از ما ببیند ما را امان نمی دهد و دائما به ندای امام پاسخ گفته و او را تنها نگذارید که ترویج و حفظ اسلام بر عهده امام می باشد.

خانواده محترم شما را سلام می رسانم و از زحماتی که در طول زندگی برای من کشیده اید یک دنیا سپاسگزار می‌باشم و تنها توصیه من به شما این است که در تعلیم و تربیت بچه ها کوشا بوده و آنها را کاملا با فرایض و مقررات اسلامی که توسط پیامبر اسلام در قرآن برای ما آمده آشنا بسازید و آنی از فکر و خیال آنها به دور نباش.

از شما بچه هایم می خواهم که خوب درس بخوانید و پیرو خط امام باشید تا فردی مفید برای جامعه اسلامی باشید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi