شناسه خبر : 91421
سه شنبه 21 تير 1401 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در باغ موزه دفاع مقدس

نمایشگاه عفاف و حجاب در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه عفاف و حجابمعاونت فرهنگی و امور بانوان موزه با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران، باهدف حمایت از کالای ایرانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تولید داخلی با حضور و مشارکت فعالان عفاف و حجاب نسبت به نمایش آثار و فراهم نمودن بستر لازم برای دسترسی و خرید محصولات، نمایشگاه عفاف و حجاب را برگزار می‌کند.

معرفی ظرفیت‌های طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب، افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری و توسعه در مد و لباس اسلامی ـ ایرانی و ساماندهی آن، کمک به اشاعه و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف و حجاب، بسترسازی، به‌کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در عرصه پوشش و سبک زندگی و تشویق طراحان مستعد از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ ۲۱ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱، از ساعت ۹ تا ۱۹ به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نشانی میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi