شناسه خبر : 91446
سه شنبه 21 تير 1401 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی غرفه عید سعید غدیر در میدان صادقیه

مسئول ایستگاه صلواتی انصار الرسول مزار شهدای تهران، از استقرار غرفه عید غدیر در میدان صادقیه خبر داد.

فاش نیوز- جانباز رزمنده« محمد کشوری» مسئول ایستگاه صلواتی انصار الرسول مزار شهدای تهران، از استقرار غرفه عید غدیر در میدان صادقیه خبر داد.

 مسئول ایستگاه صلواتی انصار الرسول که هر پنج شنبه از صبح تا نماز مغرب در کنار قطعه 40 بهشت زهرای تهران، به زائران شهدا خدمات رسانی می کنند، در گفت و گویی با خبرنگار فاش نیوز گفت:

به مناسبت دهه پربرکت ولایت و امامت، ما تصمیم داریم که در میدان صادقیه تهران، ضلع ورودی اتوبان همت به صادقیه، ایستگاه صلواتی ای جهت گرامیداشت عیدسعید غدیر به همراه برنامه های صوتی و پذیرایی و اطعام را به مدت دو روز یعنی یکشنبه و دوشنبه برپا داریم.

کشوری افزود: از آنجا که به مناسبت عید سعید غدیرخم و به نیت امیرالمومنین(ع) در 110 مکان در تهران، غرفه و جشن و مراسم برپا می گردد، یکی از این میادین درنظر گرفته شده میدان صادقیه تهران است که قرار است ما در آنجا ایستگاه و غرفه برپا کنیم.

رزمنده دفاع مقدس، محمد کشوری در ادامه اضافه کرد:
قرار است در این دو روز با اقلامی همچون شربت و شیرینی و کلوچه و نان شیرمال تازه پخت و .... پذیرایی گردد.
همچنین پذیرایی ما در شب عیدغدیر و غروب روز عید با آش و عدسی نیز همراه خواهد بود.

و همین طور از مهمانان امیرالمومنین به ویژه کودکان و نوجوانان با هدایای کوچکی نیز به رسم یادبود پذیرایی می گردد. اقلامی همچون بادکنک و پرچم و گل سر و ....

مسئول اجرایی و فعال ایستگاه صلواتی انصار الرسول بهشت زهرا همچنین اشاره کرد:

چند نانوا در آن روزها در ایستگاه حاضر شده و نان شیرمال تازه طبخ کرده و به مردم ارائه می دهند. همچنین بچه های ایستگاه صلواتی با شربت تهیه شده با آبلیموی تازه پذیرایی کرده و به صورت تازه آش و عدسی طبخ خواهد شد.

کشوری در ادامه گفت:
غرفه عید غدیر در روز یکشنبه صبح قبل از عید برپا شده و پذیرایی را از ظهر آغاز خواهد کرد و تا نماز مغرب روز عید به کارش ادامه خواهد داد.

خیرینی که خواستار مشارکت در نذورات این ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از مهمانان امیرالمومنین می باشند، می توانند هدایای خود را به شماره کارت مزبور واریز نمایند:

6037998180173485‬‏
هادی افشار پور
سعید افشار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi