شناسه خبر : 91523
شنبه 25 تير 1401 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«اشکی برای خاطره»

کتاب «اشکی برای خاطره» روایت دیدارهای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خانواده شهدای استان سیستان و بلوچستان است که توسط «فاطمه صیاد اربابی» گردآوری شده است.

 

« اشکی برای خاطره» کتاب «اشکی برای خاطره» روایت دیدارهای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خانواده شهدای استان سیستان و بلوچستان است، که توسط «فاطمه صیاد اربابی » گردآوری شده است. 

این کتاب در 134 صفحه که شامل خاطرات و آلبوم عکس تهیه و توسط موسسه یادگاران شهدا و موسسه فرهنگی قرانی فجر آفرین در انتشارات مبصر به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

این قلم از بعض های پنهان و اشک های سرد نوشت.  دختران شهدا در گوش قلم گفتند:« بنویس از گرمی آغوش پدر، از الطاف دستهای که گیسوان در هم تابیده را نوازش می کرد. از ناز صدای نفس هایش که دیگر نمی شنوم، از لبخندهایی که دل را هر لحظه به دنیای رویاها می برد».

پسران از تاریکی که بر آسمان آرزوهایشان سایه افکنده است گفتند بنویس.

همسران از چشم انتظاری های هر روز و شبشان از قاب عکس ربان کشیده گفتند بنویس.

قلم از اشکی که برای خاطره در پاورقی این دفتر جا گرفت، از آهی که آتش در خرمن وجودشان می زد نوشت، قلم از سرداران و جانبازان سرافراز از مردانی که در جبهه های تحمیلی و مقاومت برای حفظ ارزشهای کشورشان از جان گذشتند نوشت.

به یاد دستی که سالها اشک یتیمان شهدا را از روی گونه هایشان بر می چید و حالا روایت مصور همان دست، برای همیشه در آینه ذهن فرزندان ایران زمین ماندگار شد...

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi