شناسه خبر : 91555
یکشنبه 26 تير 1401 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان با ایثار خود در تاریخ جاودانه شدند

حسینی در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک ایثارگران کشور گفت: جانبازان با ایثار و ازخودگذشتگی در تاریخ جاودانه شدند.

 

جانبازان با ایثار خود در تاریخ جاودانه شدند«سید مستجاد حسینی» مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم که با حضور مسئولین در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار استان البرز برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: ایثارگران افتخار دفاع و حراست از کیان این کشور را دارند، آنان با ایثار و ازخودگذشتگی خود در طول هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین مقاومت و ایستادگی در برابر آسیب‌های ناشی از جانبازی که بعد از جنگ، نام خود را در طول تاریخ جاودانه کردند و همچنان الهام‌بخش فرهنگ ایثار و فداکاری برای نسل امروز و نسل آینده هستند.

حسینی افزود: ایثارگران در این مسابقات نشان دادند که رسیدن به هدف نیازمند تلاش و کوشش است، جای بسی خرسندی است که دو استان ایلام و سیستان و بلوچستان با امکانات محدود توانستند به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کنند و این نشان از این دارد که برنده شدن یک بخش کوچکی از آن چیزی است که شما در سالیان سال تلاش کردید برای رسیدن به آن، این برنده شدن برای ما و خانواده‌های شما و استان محل زندگی‌تان قابل افتخار است.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: برگزاری این مسابقات با نواقصی همراه بود که امیدواریم با تلاش بیشتر شما که در عرصه ورزش فعالیت می‌کنید و همچنین انتظاراتی که از بنیاد دارید باعث شود ما بتوانیم امکانات بهتر و دقیق‌تری را برای شما مهیا کنیم.

حسینی گفت: یک تیم فنی و متخصص وظیفه برگزاری مسابقات را بر عهده داشتند که به برنامه‌ریزی این عزیزان اعتماد کامل داریم، استان‌ها برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات باید مشکلات و پیشنهادات خود را برای بهبود کیفیت برگزاری مسابقات از طریق اداره امور ورزشی و اردویی استان خود به ما منعکس کنند تا ما بتوانیم در برنامه‌ریزی آینده آن را لحاظ کنیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi