شناسه خبر : 91559
یکشنبه 26 تير 1401 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد شهید قم با خانواده‌های شهدای سادات

حجت‌الاسلام «هنرمند» با خانواده‌های معظم شهیدان «روشنایی» و «میرشفیعی» دیدار کرد.

 

دیدار مدیرکل بنیاد شهید قم با خانواده‌های شهدای سادات حجت‌الاسلام و المسلمین «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در آستانه عید غدیر خم، با پدر شهید مدافع حرم «سید سجاد روشنایی» و مادر شهیدان «رسول و عبدالامیر میرشفیعی» دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار‌ها با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود در راه اسلام و ارزش‌های اسلامی جهاد کردند و از منتظران واقعی بودند و ما نیز باید با جهاد و خلوص نیت در خدمت، موجبات رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) را فراهم سازیم.

حجت‌الاسلام هنرمند ادامه داد: شما علاوه بر این که از خانواده معظم شهدا هستید، از سلاله پاک رسول خدا (ص) محسوب می‌شوید و از این رو جایگاه رفیع و شایسته‌ای دارید.

«سید رسول میرشفیعی» تیر سال ۱۳۴۳ متولد شد. وی فروردین سال ۱۳۶۱ در سن ۱۷ سالگی منطقه عملیاتی گیلانغرب به شهادت رسید؛ برادرش عبدالامیر نیز ۲ سال بعد از رسول به دنیا آمد. وی در دی سال ۱۳۶۵ در سن ۲۰ سالگی، عملیات «کربلای ۵» در منطقه شلمچه به مقام شهادت نایل آمد.

همچنین «سید سجاد روشنایی» نیز متولد شهریور سال ۱۳۵۷ است که در بهمن سال ۱۳۹۴ در عملیات شکست محاصره نبل و الزهرا (س)، در سوریه به شهادت رسید.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi