شناسه خبر : 91585
سه شنبه 28 تير 1401 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرح وظایف و مأموریت‌های مشاوران وزرا در امور ایثارگران

یکصد و نود و پنجمین نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۶ تیرماه با حضور جمعی از مشاوران وزرا و دستگاه‌ها در امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

ابلاغ احکام و بررسی شرح وظایف و مأموریت‌های مشاوران وزرا در امور ایثارگران

به گزارش «ایثار»، رضا رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در ابتدای این نشست احکام اعضای شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران را به نمایندگی از سوی دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به آنان ابلاغ کرد.

دبیر شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران در این نشست با بیان اینکه رویکرد ریاست  بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه مشاوران بسیار مثبت است گفت: در این نشست به عنوان صورتجلسه اصلی، شرح وظایف، مأموریت‌ها و پست سازمانی مشاورین وزرا در امور ایثارگران به صورت تخصصی و جامع مورد بحث و بررسی و تصویب می‌شود و پس از تصویب از سوی معاون اول رئیس‌جمهور یا وزرا و معاونین رئیس‌جمهور ابلاغ می‌شود تا فعالیت‌های شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران به‌طور ساختارمند و شفاف توسعه یابد.

رحیمی نسب تأکید کرد: در رویکرد جدید با تصویب ۱۰ مأموریت مهم، ابعاد تازه‌ای از خدمت به ایثارگران در سازمان‌ها محقق می‌شوند و مشاورین وزرا در امور ایثارگران مسئولیت ایثارگران دستگاه را بر عهده می‌گیرند و مراجعات ایثارگران در دستگاه‌ها به‌طور ساختاری توسط این مشاوران نظارت می‌شود و مشاوران امور ایثارگران در حوزه‌های اجرایی مانند تخصیص اعتبارات حضور در کمیته‌ها و انتصابات در حوزه ایثارگران دستگاه‌ها فعال می‌شوند.

در ادامه این نشست اعضای شورای مشاورین وزرا درباره وظایف و مأموریت‌های مشاوران به بحث و بررسی پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi