شناسه خبر : 91588
سه شنبه 28 تير 1401 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هیئت امنای صندوق کارآفرینی ایثارگران

یازدهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران روز یکشنبه ۲۶ تیر به ریاست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
یازدهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران/توانمندسازی و اشتغال دانش‌بنیان ایثارگران از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست گفت: برای حمایت از ایثارگران عزیز باید به سمت اشتغال‌زایی و توانمندسازی آنها حرکت کنیم.
معاون رئیس جمهور با اشاره به راه‌کارهای حل مشکل اشتغال در کشور افزود: پس از اصلاح اساسنامه تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، اصلاح ساختار و تمرکز بر موضوع اشتغال در صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه عمده ایثارگران تحصیلات دانشگاهی دارند برای اشتغال این عزیزان باید برنامه‌ریزی صورت گیرد به خصوص در حوزه اشتغال دانش‌بنیان که مقام معظم رهبری همواره بر روی آن تأکید دارند می‌توان اقدامات مناسبی انجام داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره برنامه‌های بنیاد برای کارآفرینی ایثارگران گفت: دقیق کردن اطلاعات و کسب اطلاعات جامع آماری جامعه هدف بسیار مهم است و باید توجه شود که جامعه هدف به مستمری‌بگیر تبدیل نشوند بلکه این عزیزان باید بتوانند خودشان کارآفرین بوده و تولید ثروت کنند.
علیرضا محمدی، مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این صندوق پرداخت.
در این نشست گزارش حسابرس مستقل و بازرس در خصوص صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۱ قرائت و به تصویب رسید.
گفتنی است، در این نشست معاون وزیر دفاع، معاون اقتصادی بانک مرکزی، نماینده وزیر امور اقتصاد و دارایی، نماینده رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز حضور داشتند که هرکدام بر ضرورت اصلاح ساختار، اساسنامه و شرایط بودجه‌ای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به منظور بهبود شرایط کاری این صندوق تأکید کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi