شناسه خبر : 91599
سه شنبه 28 تير 1401 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هم‌سطح‌سازی نویسندگان از اهداف شورای خاطره دفاع مقدس است

«نظرلو» گفت: شورای خاطره‌‎نویسی دفاع مقدس تاکنون نشست‌های زیادی را در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است و هدف از این نشست‌ها ارتقای سطح دانش نویسندگانی است که در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.

 

هم‌سطح سازی نویسندگان از اهداف شورای خاطره دفاع مقدس است

«مرضیه نظرلو» محقق، پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگویی در گرگان اظهار داشت: شورای خاطره نویسی دفاع مقدس تاکنون نشست‌های زیادی را در شهر‌های مختلف کشور برگزار کرده است و هدف از این نشست‌ها این است که نویسندگانی که در حوزه دفاع مقدس یا خاطره نویسی فعال هستند، بتوانند به یک سطح قابل قبولی از دانش و آگاهی برسند.

وی افزود: نشست‌های خاطره موجب می‌شود نویسندگان زیر نظر اساتید مجرب این حوزه، توانایی خود را شکوفا کنند و اصول و قواعد را یاد بگیرند و کارهای بهتری را ارائه بدهند و شورای تخصصی خاطره دفاع مقدس با این نشست‌ها توانسته است تجربه اساتید این حوزه را به نویسندگان مستعد استان ها انتقال دهد. ایجاد انگیزه، شور و نشاط در نویسندگان و ارتباط دو سویه بین اساتید و نویسندگان از دیگر اهداف شورای تخصصی خاطره دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: نشست‌های تخصصی که در حوزه خاطره نویسی دفاع مقدس در همه استان‌ها برگزار می‌شود، در مجموعه‌ای به نام «پلاک هشت» به چاپ می‌رسد و در دسترس عموم در سراسر کشور قرار می‌گیرد و از این طریق یک آرشیو قوی و خوب در زمینه خاطره نویسی دفاع مقدس خواهیم داشت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi