شناسه خبر : 91660
شنبه 01 مرداد 1401 , 08:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزخدمت ایثاردر سفر استانی رئیس‌جمهور به استان مرکزی

معاونان و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای برگزاری میز ارتباطات مردمی سفر استانی رئیس‌جمهور با ایثارگران استان مرکزی به‌صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کرده و پاسخ‌های مناسب ارائه کردند.
 
برپایی میز ارتباطات مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان مرکزی

میزخدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان با هدف رفع مشکلات ایثارگران، با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران ستادی بنیاد برپا شد.
در این دیدارهای چهره به چهره که در راستای برگزاری میز ارتباطات مردمی سفر استانی رئیس جمهور صورت گرفت مدیران کل ستادی بنیاد با ایثارگران این استان دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.
خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان مرکزی نیز که از طریق یک فراخوان در جریان این سفر و گفت‌وگوی بی‌واسطه با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند، در این دیدارها سؤالات و درخواست‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.
دیدار چهره به چهره مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه آغاز شده و تا پذیرش آخرین مراجعه کننده ادامه داشت و علاوه بر این تعدادی از کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز سامد استانداری مرکزی مستقر شده‌اند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi