شناسه خبر : 91700
یکشنبه 02 مرداد 1401 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شکوائیه دبیر انجمن های جانبازان نخاعی کشور درخصوص اتفاق ناشایست در سازمان برنامه و بودجه

اینجانب به عنوان مدیر انجمن جانبازان خراسان رضوی و جنوبی و دبیر گروه های پیگیری جانبازان نخاعی کشور، و نیز سایر دبیران گروه های پیگیری، ضمن آنکه این رفتار نا شایست...

فاش نیوز - با خبر شدیم در تاریخ ۲۸ / ۴ / ۱۴۰۱ مدیرعامل محترم و رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان جهت پیگیری بخشی از حقوق قانونی بر زمین مانده جانبازان نخاعی کشور با هماهنگی ایثارگران سازمان برنامه و بودجه به آن سازمان مراجعه نمودند، که پس از ورود رئیس هیئت مدیره از ورود مدیر عامل انجمن، جانباز خدوم و انقلابی، برادر حاج حسین اسرافیلی ممانعت به عمل آوردند.

بدنبال این اتفاق آقای اسرافیلی با مسئول ایثارگران سازمان تماس گرفته، که ایشان اظهار داشتند، به من دستور داده شده که حیطه وظایف شما ایثارگران سازمان است و از ورود به مسائل مربوط به سایر ایثارگران خودداری کنید، و خود ایشان شخصا به درب ورودی مراجعه نموده و در حالیکه آقای اسرافیلی ساعت ها در گرمای تابستان در خودرو منتظر بوده اند ایشان را در خودرو ملاقات می کنند، اما در عین حال هم چنان از خود سلب مسولیت می نمایند.

 پس از آن مدیر عامل محترم انجمن با حراست سازمان تماس گرفته و در خواست صحبت با رئیس حراست را می نمایند، که نماینده حراست سازمان با بیان این مطلب که رئیس حراست با آقای میر کاظمی به جلسه ای رفته اند به نزد آقای اسرافیلی مراجعه نمود و او نیز ایشان را در خودرو ملاقات نمود که بعد معلوم شد این سخن کذب بوده؛ زیرا آقای میرکاظمی به دلیل ابتلا به کرونا بستری بوده اند.
اینجانب به عنوان مدیر انجمن جانبازان خراسان رضوی و جنوبی و دبیر گروه های پیگیری جانبازان نخاعی کشور، و نیز سایر دبیران گروه های پیگیری، ضمن آنکه این رفتار نا شایست مسئولین سازمان، خصوصاً حراست برنامه و بودجه را که به هیچ وجه در شأن جانبازان و تکریم مراجعان نمی دانیم، این اقدام غیر اخلاقی را‌به شدت محکوم نموده و علت چنین اتفاقاتی را کوتاهی بنیاد شهید در انجام وظایف ذاتی و تحقق حقوق قانونی جانبازان و ایثارگران می دانیم و خواستار عذرخواهی رسمی مدیر حراست آن سازمان از جانبازان نخاعی کشور بخصوص مدیر عامل محترم و زحمتکش و متعهد انجمن، جناب آقای اسرافیلی می باشیم‌.

هم‌چنین لازم است، مسئولین و متولیان ضمن توبیخ مسببین این بی حرمتی ها با رعایت احترام و تکریم این جامعه، در نشست صمیمانه پای درد دل و خواسته های قانونی هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی و سایر نمایندگان کشوری جامعه ایثارگری نشسته و نسبت به انجام درخواست های قانونی آنها اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

حمیدرضا مداح
ریس گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی استان خراسان رضوی و عضو هیت مدیره انجمن کشوری

اینستاگرام
بی احترامی به نمایندگان جانبازان ، اهانت به تمام جانبازان بوده است . نباید به چیزی کمتر از برکناری رئیس حراست و سایر اهانت کنندگان همچنین عذرخواهی شخص میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه رضایت بدهیم .
آقایان فاش نیوز!
زمان حسن کلید،عربده می کشیدید و یقه پاره می کردید که وا اسلاما وامصیبتا...پس چه شد الان خفه شدید،زبان درازتان کجا رفت؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi