شناسه خبر : 91746
دوشنبه 03 مرداد 1401 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی احترامی به جانبازان دهن کجی به ارزش های انقلاب است

جانبازان ورزشکار باشگاه ستارگان ایثار و گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، این رفتار نا شایست و غیر اخلاقی برخی مسئولین سازمان و به خصوص حراست آن را که به هیچ وجه قابل توجیه نمی باشد...

فاش نیوز - بی شک دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ خونبار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این دوران یادآور ایثار، فداکاری و جانفشاتی ملت بزرگ ایران است که فرزندان آن با ایثار جان و مال خود از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دفاع کردند و اجازه ندادند تا دشمنان این مرز و بوم نقشه های شوم خود را اجرا کنند.

اگر چه شهیدان با ایثار جان خود، دین خود را به ایران و اسلام ادا کردند و در پیشگاه الهی "عند ربهم یرزقون" هستند و از جایگاه والایی برخوردارند، اما جانبازان، این پرستوهایی که جراحات جنگ تحمیلی بال و پر آنها را شکسته و از پرواز باز مانده اند، چند صباحی را میهمان ما هستند و جایگاه و منزلتشان از شهدا کمتر نیست و به تعبییری شهیدان زنده هستند. بنابر این تکریم و احترام آنها واجب و وظیفه شرعی و اخلاقی مسئولان و آحاد ملت ایران است.

اخیرا با خبر شدیم مدیرعامل محترم و رئیس هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان (آقایان حاج حسین اسرافیلی و حسن ابوطالبی) جهت پیگیری بخشی از حقوق قانونی بر زمین مانده جانبازان نخاعی کشور با هماهنگی ایثارگران سازمان برنامه و بودجه به آن سازمان مراجعه کرده اند. اما متاسفانه در عین ناباوری و در کمال شگفتی، مسئولان ذیربط از ورود مدیر عامل انجمن، جانباز خدوم و انقلابی برادر حاج حسین اسرافیلی ممانعت به عمل آورده اند.

جای بسی شگفتی است؛ چرا که کسی نیست که حاج حسین آقا اسرافیلی -که تجسم و تبلور خدمت به همه گروه های ایثارگری است- را نشناسد، این جانباز ویلچری که آثار جنگ و جبهه بر بدن نحیف او موجود است شب و روز خود را وقف خدمات بی وقفه به جانبازان نخاعی، اعصاب، روان، معسر و دیگر اقشار آنان کرده است و در مسیر همین خدمات بی منت، مورد بی مهری برخی نابخردانی قرار گرفته و پشت در آن سازمان ساعت ها معطل مانده است.

بر این اساس و در راستای دفاع از ارزش های جاویدان انقلاب اسلامی و دوران هشت ساله دفاع مقدس، جانبازان ورزشکار باشگاه ستارگان ایثار و گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، این رفتار نا شایست و غیر اخلاقی برخی مسئولین سازمان و به خصوص حراست آن را که به هیچ وجه قابل توجیه نمی باشد به شدت محکوم نموده و خواستار عذر خواهی رسمی مدیر حراست آن سازمان از جانبازان نخاعی کشور بخصوص مدیر عامل محترم و زحمتکش و متعهد انجمن جناب آقای اسرافیلی هستیم.

همچنین لازم است مسئولین و متولیان ضمن توبیخ مسببین این بی حرمتی ها با رعایت احترام و تکریم این جامعه، در نشست صمیمانه پای درد دل و خواسته های قانونی هییت مدیره انجمن جانبازان نخاعی و سایر نمایندگان کشوری جامعه ایثارگری نشسته و نسبت به انجام درخواست های قانونی آنها اقدامات مقتضی را بعمل آورند.
والسلام علی من اتبع الهدی

اکبر حسین زاده
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ایثار و‌ رئیس گروه جهادی حاج احمد متوسلیان

اینستاگرام
سلام.دیروزسازمان برنامه بودجه آنهم حراست به جانباز70درصداهانت کرده وراهش ندادند!امروزهم جانبازان رابدون هیج اقدامی بازداشت وبی حرمتی کردندمیدان بهارستان مجلس.فرداچه بلایی میخواهندسرماهابیارندخدامیداندوبس..البته این اولین بارنبودوآخرین بارهم نیست که باجانبازیعنی شهیدان زنده اهانت می‌کنند..
سلام ودرود بر شهدای هشت سال دفائے مقدس، وبرجانبازان ھشت سال دفاع مقدس. آنان کہ رفتندوشھیدشدندواینان کہ ماندندوجانبازندبرھردوقشرسلام ودرود. چون در نبودند این عزیزان مردم ایران زیرچکمہ ھای بعثی بودند. سلامت و سربلندباد جامعه ی جانبازی کشور.سلام ودرودبرحاجی اکبرحسین زادہ کہ کارجانبازوجاماندگان وطن راپی گیرن. ھرازچندگاھی بہ مردم سرزمینم خدمت می کنند
بنام خدا
خدا همه ما را به راه راست هدايت كند. بى شك بى احترامى به ايثارگران باعث لرزش عرش الهى مى گردد. اى خدا خودت ميدانى چه بر ما گذشته و مى گذرد. خواهشأ خودت كمك كن. يا الاه
سلام ، حداقل حدود 32 سال حکومت اسلامی در تصرف غرب پرستان و لیبرالها بوده که با انواع مهندسی انتخابات و خدعه و فریب مردم توانستند رای جمع کنند که نتیجه همین ضدیت با نیروهای انقلابی و جهادی و ایثارگران میباشد. بیاد داریم در دوران دفاع مقدس برخی خدمات درمانی قطع شد و با ساخت فیلمهای آزانس شیشه ای و غیره انواع اهانت را ترویج کردند اما نقطه عطف ضدیت با ایثارگران در دولت اصلاحات بطور رسمی آغاز شد که تا اکنون نیز ادامه دارد اما سیاست انقباضی در خصوص کاهش تعداد ایثارگران و کاهش قابل توجه تسهیلات و امتیازات، کمر ایثارگران را شکست تا اینکه در دولت قبل بطور علنی جمعیت تحت پوشش بنیاد بشدت کاهش یافت و بسیاری از تسهیلات و امتیازات را برای جانبازان از 50 درصد به بالا تغییر دادند یا برای فرزندان شهید نیز به همان طریق همچون جانبازان 50 درصد تعیین کردند اما هیچوقت اجرایی نشد. برای مثال کسر بیمه و مالیات از حقوق فرزندان شهید شاغل در ادارات انجام میشود در حالیکه مقرر بود کسر نشود.
جای شگفتی دارد که دولت احمدی نژاد و دولت آقای رییسی که اعتقادی به غرب پرستی و ضدیت با ایثارگران ندارند هیچگونه اقدامی در بازگشت تسهیلات و امتیازات جانبازان بعمل نیاوردند. برای مثال سهمیه خودرو از جانبازان 25 درصد به بالا تعلق میگرفت یا بیمه تکمیلی شامل مواردی بود که اکنون بطور کلی قطع شدند که بیمه تکمیلی را فاقد ارزش مرسوم و لازم کردند. همچنین انتظار داشتیم دولت و مجلس انقلابی سقف درصد جانبازان را به 100 بازگرداند تا تعداد بیشتری از جانبازان که بدلیل تعیین سقف 70 درصد از تسهیلات و امتیازات جانبازان محروم شدند برخوردار شوند.
متاسفانه تعدادی گروه بنام جانبازان و خانواده شهدا تشکیل دادند تا با تملق و قدردانی صوری از بنیاد به رضایت کامل ایثارگران از تشکیلات بنیاد وانمود کنند که قطعا آن گروهها بهیچوجه نماینده ایثارگران نبودند لیکن اکثریت ایثارگران از نحوه خدمت رسانی رضایت ندارند.
چند روز قبل یکی از فرماندهان محترم نیروی انتظامی گفت اگر کارخانجات خودرو سازی تعطیل شوند و خودرو کم مصرف وارد شود میتوانیم از تفاوت مصرف بنزین تمام هزینه های پرسنل و تعطیلی کارخانجات را تامین کنیم که بسیار قابل توجه است همین موضوع نیز در مورد تشکیلات بنیاد صادق است زیرا در تمام دوره های مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم بودجه مورد نیاز بنیاد صددرصد تخصیص شده و علاوه بر بودجه ملی میدانیم بنیاد دارای بنگاههای تجاری عظیمی میباشد که بنام ایثارگران و برای تامین خدمت رسانی به ایثارگران از بنیاد مستضعفان به بنیاد شهید منتقل شده اما همچنان خدمت رسانی به ایثارگران براساس اعتراف رییس شادروان بنیاد حداکثر خدمت رسانی 70 درصد انجام شده است.
چنانچه پس از چهل و چهار سال هنوز پرتقال فروش را پیدا نکردند میتوانیم آدرس را در تحقیق و تفحص از بنیاد که سالها در مجلس راکد و مسکوت مانده اعلام کنیم.
بی کفایتی ماجرای سازمان برنامه و بودجه ریاست بنیاد شهید آقای قاضی زاده هاشمی است
انتخاب ایشان به عنوان ریاست بنیاد از اول اشتباه بود زیرا بقول خودش ایشان پزشک است همه مسائل و مشکلات ایثارگران را سرماخوردگی فرض میکند بهتر بود ایشان طباب در مطب و یا در بیمارستان مشغول می‌شدند . در صورتی بنیاد شهید و امور ایثارگران چند وجهی است که اولویت اول آن رسیدگی به معیشت و درمان و تهیه تجهیزات جانبی جانبازان علی الخصوص جانبازان نخاعی است از زمان انتخاب نامبرده در بنیاد هنوز لوازم مصرفی توضیح نشده است بقول خودش خیلی قلدر وقالتاق است بکسی باج نمی دهد . آیا تهیه ویلچر و لوازم مصرفی جانبی جانبازان باج دهی است,? به نظر جناب قاضی زاده حتی توانایی تهیه بودجه ای در مجموعه بنیاد را ندارد حال دست به دامن انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان شده و جانبازان را در مقابل سازمان برنامه و بودجه قرار داده است و از مسیولیت خود فرار می کند. تجربه نشان داده هر ارگانی چانه زنی بیشتری با سازمان برنامه و بودجه داشته باشد بودجه ای بیشتری دریافت می‌کند درد این است که مسئولین کنار گود نشسته‌اند و به انجمن جانبازان می‌گوید بودجه ندادن شما بروید دنبال بودجه آیا به این میگویند مدیریت ?
سلام.اگه شما صادق هستی نظر کل جانبازان را منتشر کن تا ملت بدانند جانباز وخانواده شهید دچار چه مصیبت هایی شده اند
این دیگه چجورشه بجای اینکه بنیادشهید خودش پیگیر حق پرستاری باشه و بره یقه سازمان برنامه وبودجه رو بگیره چندتا جانباز ویلچری بنده خدا رو فرستاده اونجا اونا هم بی احترامی کردن اصلا راهشون ندادن اگه قراره جانبازان خودشان با این هم گرفتاری برن این ار گان اون سازمان دنبال بودجه پس بنیاد رو منحل کنید خودشان دنبال کارشان باشن یه سازمان بی سروته تا میگی فیش بیمه میگن پول نیست تا چرا افزایش ۱۰درصدی میگن پول نیست تا حق پرستاری میگن پول نیست خلاصه اگه پول نیست پس حقوق۹۰۰۰کارمند بنیاد از کجا میاد اصلا کارشون چیه؟واقعا چیکار میکنن این همه کارمند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi