شناسه خبر : 92301
یکشنبه 23 مرداد 1401 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دختران نوجوان روایتگران دفاع مقدس می‌شوند

کارگروه سلاله‌ها با هدف تعامل موثر و سازنده با کودکان و نوجوانان در حوزه تعامل و درس آموزی آنان از سیره ایثارگران تشکیل شد.

 

دختران نوجوان روایتگران دفاع مقدس می‌شوند کارگروه سلاله‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به عنوان ششمین کارگروه رسمی این سازمان و با هدف تعامل موثر و سازنده با کودکان و نوجوانان تشکیل شد.

این کارگروه که با حضور و نقش آفرینی نوجوانان ۱۰ تا ۱۷ ساله آغاز به کار کرده، با برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی و هنری، شیوه درست و مبنایی تعامل و درس آموزی نوجوانان از سیره ایثارگران و خانواده‌های معظم ایشان را در دستور کار قرار داده است.

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست ضمن تاکید بر نقش نوجوانان در حفظ و نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، تاکید کرد: امروز کودکان و نوجوانان و نقش آنان در آموزش هم سالان و ایمن سازی فضا‌های آموزشی و تربیتی، به عنوان یکی از مهمترین ارکان پیشرفت جوامع هستند و این سازمان با تشکیل کارگروه سلاله‌ها این هدف مهم را دنبال می‌کند.

مجموعه برنامه‌های این کارگروه تا پایان سال ۱۴۰۱ تدوین و در مدارس و مراکز مرتبط اجرا خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi