شناسه خبر : 92338
دوشنبه 24 مرداد 1401 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 کشور خبر داد.
 
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان شاهد و ایثارگر مجاز به انتخاب رشته لازم است حداکثر تا پایان روز دوشنبه 24 مرداد ماه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان توسط داوطلبان، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید کد رشته محل‌های مورد نظر خود را برابر ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده است استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کنند. 
با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، درخواست‌های اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش قابل بررسی نیست لازم است داوطلبان شاهد و ایثارگر در کنترل دقیق رشته‌های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را به عمل آورند زیرا مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محل‌ها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر فرد داده می‌شود و تا پایان مهلت قانونی امکان حداکثر 5 بار ویرایش وجود دارد و پس از هر بار ویرایش نیز پیامک برای متقاضیان ارسال می‌شود ضمنا به داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده‌اند در این دو روز باقیمانده فرصت داده می‌شود که در صورت تمایل یکبار دیگر نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.  
در پایان این اطلاعیه یادآوری می‌شود انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز تا روز 28 مرداد ماه تمدید شده است لذا تمام داوطلبان شاهد و ایثارگر که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، دارو سازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت 24 روز جمعه 28 مرداد ماه انتخاب رشته کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi