شناسه خبر : 92498
شنبه 29 مرداد 1401 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ورود آزادگان به کشور مصداق عینی «و بشر الصابرین» بوده است

ورود آزادگان به کشور مصداق حقیقی «و بشر الصابرین» بوده است، هم برای آزادگان سرافراز کشور و هم برای شکیبایی مادران، پدران و فرزندان آزادمردانی که سال‌ها شوق دیدار را روزشماری می‌کردند.

 

ورود آزادگان به کشور مصداق عینی «و بشر الصابرین» بوده است«سعید غضنفری» مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) در یادداشت اختصاصی که در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داد است، آورده است: ورود آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ هیچ‌گاه از یاد و خاطره ملت مقاوم ایران اسلامی پاک نمی‌شود.

چشمان منتظر ملت بزرگ ایران در این روز شاهد بازگشت غرورآفرین آزاد مردانی بود که در راه پیمانی که بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و با تحمل سال‌های زجر و شکنجه، تقوا و مردانگی خود را حفظ کردند و سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت شدند.

امروز در تقویم ارزشمند انقلاب، یادآور بازگشت غرور آفرین مردان و زنان آزاده‌ای است که سال‌ها شکنجه و دوری از عزیزانشان را تحمل کردند و با بازگشت غرورآفرینشان به میهن، به انتظار میلیون‌ها ایرانی پایان دادند.

ورود آزادگان به کشور مصداق حقیقی «و بشر الصابرین» بوده است، هم برای آزادگان سرافراز کشور و هم برای شکیبایی مادران، پدران و فرزندان آزادمردانی که سال‌ها شوق دیدار را روزشماری می‌کردند.

بی تردید بخش بزرگی از استواری تاریخ باعظمت و سترگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران بوده است.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به آزادگان سرافراز که الگویی تمام عیار از آزادی و آزادگی هستند، امیدوارم بهره گیری از این سرمایه‌های عظیم معنوی نصیب همه ما شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi