شناسه خبر : 92709
شنبه 05 شهريور 1401 , 16:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون تعیین درصد جانبازان خراسان شمالی برگزار شد

کمیسیون تعیین درصد جانبازان خراسان شمالی برگزار شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با ابراز امیدواری از ارائه نتایج برگزاری کمیسیون در کوتاهترین زمان ممکن گفت: همه مستندات ارائه شده از سوی پزشکان ستاد مرکز با دقت بررسی و مورد توجه قرار خواهد گرفت تا از بروز هر گونه اجحافی جلوگیری شود.
روز پنجشنبه سوم شهریور 1401 کمیسیون تعیین درصد 220 نفر از متقاضیان استان خراسان شمالی برگزار شد.
قاسم محمدزاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پس از بازدید از روند برگزاری کمیسیون در گفتگو با خبرنگار ارسالی گفت: سعی شده است برای نتیجه‌گیری مطلوب‌تر از کمیسیون تعیین درصد از ظرفیت جلسات مشاوره استفاده شود تا عزیزانی که در این کمیسیون شرکت می‌کنند با مدارک کامل و بدون نقص حضور پیدا کنند.
مدیرکل بنیاد استان همچنین گفت: سعی کرده‌ایم شرایط مساعدی برای حضور مراجعین در کمیسیون تعیین درصد فراهم شود چراکه معتقدیم قطع نظر از اصل برگزاری کمیسیون، تکریم جانبازان باید به عنوان یکی از رسالت‌های مهم ما با جدیت دنبال شود.
وی با ابراز امیدواری از ارائه نتایج برگزاری کمیسیون در کوتاهترین زمان ممکن افزود: همه مستندات ارائه شده از سوی پزشکان ستاد مرکز با دقت بررسی و مورد توجه قرار خواهد گرفت تا از بروز هر گونه اجحافی جلوگیری شود.
گفتنی است کمیسیون تعیین درصد جانبازان، در دو نوبت صبح و عصر برگزار و پس از بررسی مدارک تمام متقاضیان به کار خود پایان داد.
منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi