شناسه خبر : 92710
شنبه 05 شهريور 1401 , 17:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتصاب سرپرست اداره کل امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتصاب سرپرست اداره کل امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «مجتبی قاسمی» را به‌عنوان سرپرست اداره کل امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
در حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:


جناب آقای دکتر مجتبی قاسمی
با سلام
نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور حقوقی و معاضدت قضایی منصوب می‌گردید.
در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل در اجرای اهداف و برنامه‌های مورد نظر در چارچوب قوانین و مقررات موفق و موید باشید.
از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نمایم.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
قانون حالت اشتغال مستخدمین شهید، جانباز، ازکارافتاده و مفقودالاثر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی

‌ماده واحده - مستخدمین شهید، جانباز ازکارافتاده کلی، جانباز آزاده ازکارافتاده کلی و مفقودالاثر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در دستگاه‌های‌موضوع ماده 1 قانون برقراری حقوق وظیفه ازکارافتادگی و وظیفه عائله تحت تکفل جانبازان و ... مصوب 1361.11.25 مجلس شورای اسلامی و‌نیروهای مسلح با پیش‌بینی پستها یا مشاغل سازمانی با نام در تشکیلات مربوط همطراز با مشاغل قبلی آنان به منزله مستخدمین شاغل تلقی و تابع‌مقررات قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت بوده و از لحاظ پرداخت حقوق یا اجرت و فوق‌العاده شغل، مزایای شغل یا مزایای مستمر و‌همچنین افزایش سنواتی و ارتقاء گروه و سایر عناوین مشابه همانند مستخدمین شاغل با دو گروه بالاتر و یا عناوین مشابه توسط دستگاه‌های ذیربط با‌آنان رفتار خواهد شد و بر اساس مقررات استخدامی ذیربط با سنوات مقرر بازنشسته شده و پس از آن از حقوق بازنشستگی یا مستمری مربوط بهره‌مند‌خواهند شد.
باسلام. خدمت. فاش نیوز. ریاست محترم. اداره کل بنیاد. وهمه عزیزان چند صبای هست از پرونده حقیر سو استفاده شده. گار ما باچی حل میشود پول پارتی. اشنا. بنده هیچ کدام ندارم. باید چه کار کرد یک انسان. با خدا. پیدا نمشه حق از دست رفته خود را بگیرم. اقای هاشمی کمک کن حق از دست رفته را بگیرم. تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi